14 Reacties

3 jaar geleden

Ja

3 jaar geleden

Kan gewoon hoor! Bij mijn vriend in de familie hebben 3 broers en zussen dat. Ik vind het juist wel leuk

3 jaar geleden

Mooi wel, praktisch niet... Qua post enzo...

3 jaar geleden

Reactie op Gerda62

Mooi wel, praktisch niet... Qua post enzo...
Als je nog een andere tweede naam doet, maakt het volgens mij met de post niet uit

3 jaar geleden

Als jullie het mooi vinden is het altijd goed toch? Wij zelf hebben bewust gekozen voor een naam met een andere begin letter dan de rest uit het gezin ivm de post en de dergelijke dat je wel weet wie ze bedoelen. Al is het bij een jongen en meisje al anders natuurlijk. Maar waarom zou het niet mooi zijn dezelfde eerste en laatste letter. Jullie moeten je er zelf goed bij voelen

3 jaar geleden

Reactie op Prego35

Als je nog een andere tweede naam doet, maakt het volgens mij met de post n ...
Ik denk trouwens dat het kan hoor. Als jullie het een hele mooie naam vinden zeker.

3 jaar geleden

Ik zou op gevoel kiezen en er niet zo ver over nadenken. (Behalve als je echt gekke afkortingen krijgt met de voorletters en letter achternaam combi)

3 jaar geleden

Ik vind dat echt totaal geen probleem!

3 jaar geleden

Wij hebben nu ook een naam voor ons tweede kindje (bijna uitgerekend) met dezelfde begin- en eindletter. Twijfelde eerst ook, maar vind het toch geen probleem. Gaat ons om de naam. ❤️

3 jaar geleden

Wij hebbe de voornaam die met de zelfde letter begint als de achternaam. Dacht eerst ook van hmm haha maarja hoe vaak noem je die achternaam en wil de leuke voornaam er niet voor laten liggen

3 jaar geleden

Wat maakt het uit! Als je het allebei een leuke naam vind, lekker doen!!!! Niemand die daar wakker van ligt.

3 jaar geleden

Ja kan. Ik zou dan wel voor een tweede naam gaan zodat je weet voor wie welke post is. En ik zou het enkel doen als de namen anders klinken zodat het voor de kindjes duidelijk is wie geroepen wordt

3 jaar geleden

Vinden jullie het mooi, Ja? Dan kan het! #eigenmening

3 jaar geleden

Bedankt voor de reacties. Even nadenken of we een tweede naam doen. Eerste heeft dat namelijk niet.