20 Reacties

3 jaar geleden

Allebei niet haha

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Allebei niet haha
Flauw 😂maar ik dacht hetzelfde. AGAPI je moet gewoon doen wat jullie mooi vinden!

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Allebei niet haha
waarom niet? 🙄 Albert naar Bemgische koning toe genoemd of Henri naar voetballer genoemd.

3 jaar geleden

Kvind Henri mooi

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk Henri mooier vinden!😊

3 jaar geleden

Ik vind ze erg ouderwets maar als ik moet kiezen dan vind ik Henri liever klinken. Vooral doen wat jullie mooi vinden!

3 jaar geleden

Bij Albert moet ik denken aan Samson en Gert waar t wordt uitgesproken met een stille t dus dan zou ik voor Henri gaan

3 jaar geleden

Reactie op agapi

waarom niet? 🙄 Albert naar Bemgische koning toe genoemd of Henri naar voet ...
Ouderwets en tegenwoordig word er best veel gepest, daarom zou ik het persoonlijk niet doen.

3 jaar geleden

Reactie op anoniemxxx

Flauw 😂maar ik dacht hetzelfde. AGAPI je moet gewoon doen wat jullie mooi ...
Moeten ze zeker maar is wel ouderwets en word tegenwoordig veel gepest.

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Moeten ze zeker maar is wel ouderwets en word tegenwoordig veel gepest.
ik ben zeker niet akkoord, pesten gaat niet door een naam, maar wat door persoonlijkheid die persoon heeft

3 jaar geleden

Ik vind henri dan toch iets leuker😊

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Allebei niet haha
Dat wilde ik ook net zeggen 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Flywooď13

Ouderwets en tegenwoordig word er best veel gepest, daarom zou ik het perso ...
Ik snap deze connectie ook niet. Ik heb ook een hele ouderwetse naam (Klaske), maar ik ben er nooit mee gepest. Iedereen vindt het ook mooi dat ik vernoemd ben. Ik mag hopen dat dat met Albert of Henri ook echt niet gebeurd. Ik heb een neef genaamd Albert, ik zou zelf denk ik eerder Henri kiezen 😊

3 jaar geleden

Dames #doeslief, Agapi vraagt wat je mooier vindt, als je niks mooi vindt hoef je dus niet te reageren. Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde mooi vindt! Ik vind Henri leuker 🥰

3 jaar geleden

Persoonlijk zou het beide niet mijn keuze zijn. Maar, waarschijnlijk heb jij dat met de namen die wij voor onze kinderen hebben. Ik vind het persoonlijk geen name die aanzetten tot pesten. Ik zou voor Henri gaan. Bij Albert moet ik op de één of andere manier aan de prins Albert piercing denken.

3 jaar geleden

Henri

3 jaar geleden

Mijn mening beide niet , maar als ik MOEST Kiezen dan henri

3 jaar geleden

Reactie op Prego35

Persoonlijk zou het beide niet mijn keuze zijn. Maar, waarschijnlijk heb ji ...
😂😂 Even lachen haha. Ook mijn namen niet, maar als ik moest kiezen zou het Henri wezen

3 jaar geleden

Henri klinkt goed. Is wat speelser dan Albert. Vind het een leuke naam! 🤗

3 jaar geleden

Reactie op agapi

ik ben zeker niet akkoord, pesten gaat niet door een naam, maar wat door pe ...
Helemaal gelijk! ❤️