13 Reacties

3 jaar geleden

Ik vond Javen altijd erg leuk! Dan heb je ook iets minder de nadruk op het Jay gedeelte. Maar dat is mijn mening ☺

3 jaar geleden

Jaivey

3 jaar geleden

Reactie op Kimberleyanouk2

Ik vond Javen altijd erg leuk! Dan heb je ook iets minder de nadruk op het ...
Mee eens. Ik zou ook niet snel voor dezelfde letters voor beide kinderen gaan. Allebei lekker een eigen naam geven ☺️

3 jaar geleden

Jaivey vind ik echt geweldig. Wees wel voorbereid dat mensen er van alles van zullen maken

3 jaar geleden

Reactie op Tuintje

Jaivey vind ik echt geweldig. Wees wel voorbereid dat mensen er van alles v ...
Haha ja dat gebeurt ookal met Jaylinn! Vind ook echt een hele leuke naam, twijfel alleen of t wel bij Jaylinn past...

3 jaar geleden

Jaivey vind ik mooi erbij. Die naam hadden wij voor een jongen hihi

3 jaar geleden

Jayvano/dylano/giovanny ik heb er een beeld bij dat dit altijd soort van kampvolk is. Niet dat er iets mis mee is, maar het is nogal typerend als je het mij vraagt. Als je het in die hoek zoekt zou ik voor Jay gaan. Niet verkeerd bedoeld uiteraard.

3 jaar geleden

Reactie op Wimke

Jayvano/dylano/giovanny ik heb er een beeld bij dat dit altijd soort van ka ...
Ik ben het met je eens. Met zulke namen worden je kinderen vaak in een bepaald hokje geplaatst en dat is zonde.

3 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Ik ben het met je eens. Met zulke namen worden je kinderen vaak in een bepa ...
Klopt wel ja .. andere suggesties voor jongensnamen?

3 jaar geleden

Reactie op Wimke

Jayvano/dylano/giovanny ik heb er een beeld bij dat dit altijd soort van ka ...
Sorry ik vind persoonlijk deze opmerking nog al overbodig. Topic starter vraag enkel en alleen welke van de 2 namen er bij Jaylinn passen en of er iemand nog suggesties heeft. Ze vraagt niet of je vind dat het kamp namen zijn oid. Gelukkig maakt zij zelf uit hoe zij haar kinderen noemt, en of dit nu Henk, jayden, Giovanni of Dirk is, het is aan haar. Gelukkig zijn de ouders degene die de naam mooi moeten vinden en niet de buitenwereld. Overigens vind ik Jayvano erg leuk of Jayden

3 jaar geleden

Jaivey is wel leuk!

3 jaar geleden

Jaivey

3 jaar geleden

Ik zou zelf voor een heel andere naam gaan dan iets wat er zo sterk op lijkt. In ieder geval is een andere voorletter handig, mocht er een keer iets zijn met/voor je kindje en ze het geslacht daar niet bij vermelden. Misschien een schrijfwijze van Jayvano met een G? Ik denk dat Dylan en Jaylinn ook mooi is bij elkaar. Of Giovanni en Jaylinn.