25 Reacties

3 jaar geleden

Linde

3 jaar geleden

Lize, Nina

3 jaar geleden

Bente

3 jaar geleden

Juul, Puck, Bo

3 jaar geleden

Gabriela

3 jaar geleden

Sofia, Zara, Nina, Jessie

3 jaar geleden

Moana, lize, melinda, victoria, francesca. Su6 met het vinden

3 jaar geleden

Hier het zelfde probleem. Onze andere dochter van 2 en half heet Lana. 2e naam Chloé. Ik wou onze tweede dochter Ziva noemen en 2e naam Noé. helaas ziet mijn vriend dit niet echt zitten. Hij wil haar graag Zoë noemen. Persoonlijk ook een hele mooie naam maar je hoort hem veel vaker.... Keuzes...

3 jaar geleden

Ons lijstje meisjesnamen, zonder de naam die het wordt: Bobbie Bibi Veerle Ellis Nanna Liz Wende Gwen Tizza Nola Lovis Wie weet zit er iets voor je tussen!

3 jaar geleden

Zwitzal heeft een leuke namen app.

3 jaar geleden

Elin Nové Nyne Luna Naya Enz enz.. wij zitten juist met een jongensnaam en ben ook bijna 28 weken.

3 jaar geleden

Lori, Ize, Meike, Liva, Roza, Kes, Juna

3 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Elin Nové Nyne Luna Naya Enz enz.. wij zitten juist met een jongensnaam en ...
Oh lastig he. Het is zo bepalend. Is het de eerste?

3 jaar geleden

Reactie op MNC

Lori, Ize, Meike, Liva, Roza, Kes, Juna
Meike vind ik geweldig. Maar mijn man zegt al steeds Maike, ben zo bang dat meer mensen het verkeerd gaan zeggen...

3 jaar geleden

Reactie op monii

Oh lastig he. Het is zo bepalend. Is het de eerste?
Ja heel lastig. Nee onze tweede. Bij onze dochter hadden we de naam al voor we überhaupt zwanger waren.

3 jaar geleden

Jazz, esmee, isa, liz, charlot

3 jaar geleden

Reactie op Deen1993

Ja heel lastig. Nee onze tweede. Bij onze dochter hadden we de naam al voor ...
Hoe heet je dochter? Wij hadden altijd al een jongens naam, maar weer een meid haha. Suze was ook snel gekozen. Maar veel namen die we mooi vinden zitten in de top10. Vind het niet zo leuk als kindjes in haar klas ook zo heten....

3 jaar geleden

Ik vind Mira een mooie naam, zo heet een vriendin van me, zelf gaan we waarschijnlijk voor de naam Jara/ Yara

3 jaar geleden

Marly, meily, chloe, Meis, danea, Jules, jolie

3 jaar geleden

Op mijn lijst stond o.a. Lynn Mila Milou Lyssa Emma Jolie Jodi Sanne Liz Lisa Marley