25 Reacties

3 jaar geleden

Nee joh. Als je dat al niet meer kan gebruiken dan kan je niks meer.

3 jaar geleden

Is geen probleem, alleen zien tegen dat je bevalt dat 1 nagel of zo niet lakt want dan kunnen ze zien of er iets aan de hand is ofzo

3 jaar geleden

Oei ik hoop dat het mag want heb mijn nagels al een paar keer zelf gelakt. Dus ik volg dit topic even mee.

3 jaar geleden

Je mag gewoon je nagels lakken hoor doe zelf ook gel nagellak enso op. Alleen bij bevalling loefste niet zodat je steriel bent mocht je de operatie kamer op moeten

3 jaar geleden

Nagellak is sowieso een product wat geen hele goede invloed heeft op de gezondheid van jezelf... er zitten stoffen in die (over de loop van heel veel jaren en je moet echt heel veel lakken) je hormoonhuishouding kunnen beïnvloeden. Als je het toch al deed zou ik er persoonlijk niet zo'n groot punt van maken. Ikzelf lak niet, nooit gedaan en zal het dus ook niet gaan doen. Ik vind het geen fijne gedachte, maar ik heb sowieso al last van hormonen..

3 jaar geleden

Er zitten veel giftige stoffen in de meeste nagellak die in je bloedbaan terecht kunnen komen, en zo dus ook bij je baby. Er zijn soorten die wel veilig zijn, dus als je echt niet zonder kunt zou ik daarvoor kiezen (maar als helemaal niet gebruiken beter is voor je baby...) https://tipsvoormama.nl/lifestyle/beauty-fashion/veilige-nagellak-tijdens-zwangerschap/

3 jaar geleden

Je kunt gewoon je nagels lakken. Alleen voor de geboorte kun je het beter niet doen kwam ik achter bij de eerste. Babytje zuigt graag op je pink en wanneer borst voeding niet lukt dan kun je vingervoeding geven. Bij mij moest mijn man dat in eerste instantie doen totdat ik mijn nagels schoon had gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op lori-24

Is geen probleem, alleen zien tegen dat je bevalt dat 1 nagel of zo niet la ...
Ja dit is als je in het ziekenhuis aan de vingermeter gaat. Om je zuurstof te meten. Als je nagellak op hebt kunnen ze de waardes niet goed meten

3 jaar geleden

Ik doe het ook niet, maar dat is vooral omdat ik nooit lang genoeg kan wachten tot het echt droog is... Altijd rimpels erin en stukjes eraf omdat ik weer eens te vroeg in m'n broekzak graai 🤣 Verder heb ik gelezen dat het beter is om niet te doen.

3 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Er zitten veel giftige stoffen in de meeste nagellak die in je bloedbaan te ...
En de dampen van nagellakremover met aceton schijn je ook beter te kunnen vermijden!

3 jaar geleden

Ik weet wel dat ze graag in ziekenhuis je eigen nagels zien i.v.m. dat het goed laat zien hoe het met jou gaat. En de saturatie kan nirt worden gemeten met nagelak, maar dan zou hij nog op je oorlel kunnen.

3 jaar geleden

Ik laat gewoon gellak zetten, ook bij mijn vorige zwangerschap gedaan :) nergens last van gehad. Maar gewoon doen waar je je goed bij voelt :)

3 jaar geleden

Natuurlijk weten we allemaal dat nagellak niet het meest biologische spul is, maar zo lang je het niet op eet, en ervoor zorgt dat de baby het niet op eet kan het echt geen kwaad😉. We moeten wel ook n beetje ons gezond verstand blijven gebruiken, ondanks hormonen😁

3 jaar geleden

In het ziekenhuis bevallen trouwens met gellak op en was bij mij geen probleem maar misschien omdat ze het wel er doorheen konden meten. Ik weet niet of dat aan de soort gellak lag of aan iets anders maar bij mij werkte het wel in ieder geval :)
Je kan je nagels prima lakken 😉 Juist opletten van de nagellak remover ! ( inademen ) nu ik veronderstel stel dat niemand er met zen neus gaat overhangen 😅 maar just saying .

3 jaar geleden

Ik heb het nagevraagd bij mijn gyn. Was geen probleem. Ik laat mijn nagels doen met gellak (iets verlengen en kleurtje er op). Was geen probleem. Teennagels doe ik nu niet, kunnen ze daar die meter opzetten 😂 mocht het nodig zijn. Mijn eigen nagels zijn altijd heel bros en breken en scheuren snel. Ook zijn ze veel scherper waardoor ik me zelf snel open krab. Dus was heel fijn dat ik weer langs mijn nagelvrouwtje mocht gaan 😇

3 jaar geleden

Reactie op Sh1r

Ik doe het ook niet, maar dat is vooral omdat ik nooit lang genoeg kan wach ...
Dit heb ik ook😫 heb het opgegeven laatst nog een keer gedaan want mijn vriend vind het mooi maar ook al wacht ik drie uur zitten er daarna nog krassen op

3 jaar geleden

Reactie op evelinestewart

Dit heb ik ook😫 heb het opgegeven laatst nog een keer gedaan want mijn vri ...
Koop nagellak van Dior als je dat budget hebt. Ik heb nagellak van Dior en het is ideaal, binnen 5 min droog zonder gedoe. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

Koop nagellak van Dior als je dat budget hebt. Ik heb nagellak van Dior en ...
ik heb dior Chanel etc.. en niks wordt mooi 😭ik denk dat ik inmiddels ook alle trucs heb geprobeerd die er zijn😂

3 jaar geleden

Reactie op evelinestewart

ik heb dior Chanel etc.. en niks wordt mooi 😭ik denk dat ik inmiddels ook ...
😂😂 Ooohh echt? Ik heb die Dior french manicure en die is perfect en binnen 5 min droog.