5 Reacties

3 jaar geleden

Bij m'n eerste kwam er helemaal niks uit. Wel borstvoeding gegeven. Nu bij de tweede wederom niks, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het ook ditmaal gaat lukken

3 jaar geleden

Bij mij bij de eerste ook niks, maar borstvoeding kwam meteen super op gang en zoontje zat na 3 dagen terug op geboortegewicht (schijnt héél snel te zijn). Uiteindelijk 7 maanden borstvoeding gegeven. Nu weer niks tot nu toe (38+0), maar maak me er echt niet druk om. Vindt al dat lekken juist alleen maar erg vervelend. Geniet ervan dus dat alles nog droog blijft!

3 jaar geleden

Schijnt dat de placenta hormonen tegen houden dat de borstvoeding al begint, dus daarom komt het na de bevalling als het goed is pas op gang. Mooi trucje weer van de natuur ;). Bij mij komt er ook nog niets (morgen 37) uit maar maak me er niet druk om.

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vannacht geboren op 38weken. Is ook mijn eerste en had helemaal geen lekkende borsten, zelf als ik aan het duwen was kwam er niks uit. Gelukkig is het direct na de bevalling begonnen dus geen paniek, komt zeker goed 😊

3 jaar geleden

Ik ben nu 39 weken, en heb ook alleen wat druppels als ik druk... Maar ik denk dat komt wel goed😅 mijn moeder en 3 zussen hebben allemaal succesvol bv gegeven en hadden ook niet veel gelekt voor de bevalling