16 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit bij mn 1e kindje gehad wat een pijn! Ik kreeg 1 week lang een infuus met buscopan en daarna een jj catheter tot week 35 toen eruit gehaald en met 35.6 mn vliezen gebroken en 37 weken ingeleid

3 jaar geleden

Ik heb het doorgemaakt op 26weken, heeeeeeel veel pijn gehad en inderdaad, ze kunnen niet veel geven. Heeft een viertal dagen geduurd, in het ziekenhuis. Uiteindelijk is het gebeterd met antibiotica en door veel op de tegenovergestelde zij te liggen en in bad te gaan... Veel sterkte!! Bij mij is het sindsdien over (nu 31 weken)...

3 jaar geleden

Ik heb het in het begin van me zwangerschap gehad! Verschrikkelijke pijn! Omdat het nog vroeg was bij mij was het gewoon paracetamol slikken en doorgaan, ze gingen er bij mij ook vanuit dat het terug zou komen later in de zwangerschap en dan zouden ze verder kijken en onderzoeken.. gelukkig geen last meer gehad na de 24 weken! Sterkte en succes!

3 jaar geleden

Mag ik vragen waar je juist pijn had in jou buik ?

3 jaar geleden

Bij mij was het rechtsachter in de rug eigenlijk, en die pijn straalde uit naar rechts voor in de buii

3 jaar geleden

Reactie op Liesp

Bij mij was het rechtsachter in de rug eigenlijk, en die pijn straalde uit ...
Bij mij hetzelfde, idd eerst de rug rechts en je voelde het uitstralen naar de zij en buik!

3 jaar geleden

Sinds vorige week ook enorme nierstuwingen. Bloed genomen en op de antibiotica gezet omdat ik idd een opstijgende blaasontsteking had/heb. Veeel drinken en op je linkerzijde liggen als de pijn hevig is,helpt echt!

3 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Ik heb dit bij mn 1e kindje gehad wat een pijn! Ik kreeg 1 week lang een in ...
Ik heb dit ook bij de eerste gehad, hoeveel weken ben je nu? En heb je er nu nog geen last van? Ik ben nu bijna 33 weken en nog geen last gehad, bij mijn vorige zwangerschap kwam het rond week 30.

3 jaar geleden

Reactie op wid

Mag ik vragen waar je juist pijn had in jou buik ?
Ik heb de pijn. Boven in me buik wat uitstraalt naar me linker zijde achter , lig nu in het ziekenhuis nog te wachten op de uitslag hoe nu veder

3 jaar geleden

Reactie op Mrsvk17

Ik heb dit bij mn 1e kindje gehad wat een pijn! Ik kreeg 1 week lang een in ...
Met hoeveel weken kreeg je de nierstuwingen dan ?

3 jaar geleden

Hier ook gehad. Vreselijk pijnlijk. Buscopan gekregen en sinds week 30 is het over. Heel soms voel ik het nog opkomen, dan ga ik op mijn linkerzij liggen. Dit helpt soms..

3 jaar geleden

Ik heb ook veel last van pijn rechts onder m'n borst en dit gaat door tot achteraan m'n rug /zij. Zou dit ook nierstuwing kunnen zijn?

3 jaar geleden

Ik heb toevallig de middag en avond voor de zelfde reden in het ziekenhuis gezeten maar naar huis gestuurd met paracetamol. Moet het aankijken en bellen als het erger wordt. Donderdag terug voor controle. Zaten bij mij ook eiwitten in de urine

3 jaar geleden

Reactie op SanneSteven

Ik heb ook veel last van pijn rechts onder m'n borst en dit gaat door tot a ...
Ik zal het even laten controleren dan !

3 jaar geleden

Reactie op Issi

Ik heb toevallig de middag en avond voor de zelfde reden in het ziekenhuis ...
Oké ! Ja dit zeiden ze donderdag ook tegen mij , heb het weekend met paracetamol gedaan maar de pijn ging gewoon door de paracetamol heen , dus heb vanmorgen weer gebeld en moest gelijk komen , nu krijg ik tegen de pijn tramadol en paracetamol en dat werkt wel tot nu toe , maar is wel snel uitgewerkt, en ik wacht nog steeds op de uitslagen van de onderzoeken

3 jaar geleden

Heb ik bij 2 van de 4 zwangerschappen last van gehad. Wat het bij mij veroorzaakte, was zware dingen(of kindjes;)) tillen. Ik hoefde maar 1 ding op te tillen en gelijk dezelfde avond pijn in de nieren. Dat kan je misschien helpen om het te voorkomen. En bij de ergste pijn je buik helemaal laten ontspannen terwijl je op je handen en knieen zit. Sterkte