29 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Sab44

Oh en op een skippybal zitten is ook erg goes
ik heb een yogabal waar ik wel eens op zit, maar soms wil ik ook wel eens lekker met mijn vriend op de bank zitten filmpje kijken

3 jaar geleden

Reactie op Cheeell

Een fysio kan daar ook bij helpen!
daar kan ik wel even naar kijken thnx

3 jaar geleden

Wij hebben een hoekbank, zitten wil heel even en als we samen iets kijken ga ik liggen met een kussen tussen me benen. Maar ik lig meer dan ik zit op de bank.

3 jaar geleden

Yogabal! Werkt bij mij als recht zitten nie chill voelt. En voedingskussen achter me rug

3 jaar geleden

Ik kon ook niet meer lekker zitten op de bank. Maar wel op bed met voedingskussen en 2 slaapkussens. Dus nu, als ik op de bank wil zitten neem ik de hele stapel mee naar beneden en maak daar een lekker zitplaatsje. Ik ondersteun mijn rug goed met kussens van Jysk (de wat stevigere schuimkussens) en onder mijn benen een gewoon kussentje of het voedingskussen.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook😅 ik kan niet lekker zitten op de bank en zelfs niet meer lekker liggen in bed! Ik ben er zo moe van, ik wil ook graag een keer weer ontspannend zitten! Ik kom zo niet aan me rust ofzo😵 ik heb zelfs snachts zulke erge rug pijn wat door trekt in mijn benen! Sterkte ik weet echt hoe je jou voelt🤗

3 jaar geleden

Ik lig ook alleen nog maar languit op m'n zij op de bank. Kussens achter m'n hoofd, kussen onder m'n knie, kussen tussen m'n knieën, dun kussen onder m'n buik en evt. nog eentje ter ondersteuning van m'n onderrug 🤣 Echt gezellig is dat niet inderdaad...

3 jaar geleden

Hier is soms staan, liggen, zitten ongemakkelijk letterlijk alles 🙈 Maar lig nu altijd met mijn voedingskussen in de nek of tussen me benen en dat helpt wel !

3 jaar geleden

Herkenbaar 😒ik zit sinds een paar dagen aan de eettafel: rechterop dus. Het helpt ook om andersom op de eetkamerstoel te gaan zitten zodat je een beetje hangt over de rugleuning.