7 Reacties

4 jaar geleden

Qua emoties wel een klein beetje herkenbaar. Vooral emotionele films slaan als een blok aan... maar niet zo zeer boos of verdrietig.

4 jaar geleden

En idd het 'nog niet kunnen genieten' is een beetje een raar gevoel idd. Wetende dat de test zegt dat je zwanger bent, maar je over een tijd pas echt weet (bij de echo) dat het écht zo is. Wij hebben 16jan de eerst, dus ook nog 3 weken wachten.

4 jaar geleden

Een vriendin van mij had dat ook. Het kwam bij haar door de hormonen. Ik kan alleen als tip geven, praat erover met je verloskundige of je huisarts. Sterkte, hopelijk voel je je snel weer iets beter.

4 jaar geleden

Reactie op Jbx92

En idd het 'nog niet kunnen genieten' is een beetje een raar gevoel idd. We ...
Precies dit heb ik ook.. Ik heb nog niet zo'n geluksmoment ervaren.

4 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Precies dit heb ik ook.. Ik heb nog niet zo'n geluksmoment ervaren.
Gek voelt dat he? Ik kan er ook nog niet echt aan wennen dat het écht zo is, wachtende op die bevestiging

4 jaar geleden

Hallo Dames Het is natuurlijk allemaal nieuw en spannend vooral als het jullie eerste kindje is! Er veranderd zoveel in je lichaam en de hormonen spelen hoog op. Het blijft onwerkelijk had ik ook bij de eerste en duurde bij mij heel lang voordat ik echt goed ging beseffen..probeer te genieten en naar de eerste echo zou dit vast meer lukken! Geniet ervan het gaat allemaal snel zat ben nu zwanger van ons tweede kindje lijkt net of het nu nog sneller gaat buikje goed opgezet! En veel 😑 moe ook wel stemming wisselingen niet fijn😞

4 jaar geleden

Ook herkenbaar. Kwam er bij 6 weken achter en ben de eerste 1,5 maand echt heel down geweest. Ontzettend veel huilen, niet kunnen stoppen, ook boosheid, super verward en angstig over hoe en wat in de toekomst. Partnerlief wist hier totaal niet mee om te gaan, waardoor we ook veel discussies en ruzie kregen. Ik moest iets uitleggen wat ik zelf totaal niet begreep. Ben wel een beetje jaloers op vrouwen die zeggen zo van het zwanger zijn te genieten, maar ik vind er tot nu toe niets aan 🙈 Voor jou ook sterkte. Hopelijk voel je je snel beter! ❤️