25 Reacties

3 jaar geleden

Bij mij helpt een kruikje op dat moment heel goed. Ik merk dat voorkomen beter is dan genezen dus ik probeer elke dag even op zo’n zitbal te zitten en in beweging te zijn, door te wandelen of te zwemmen. Die door buik wordt niet comfortabeler maar in ieder geval niet echt pijnlijk... Aftellen nu gelukkig.

3 jaar geleden

Ik loop ook krom de laatste tijd kan het niet houden van de zeer in mijn rug en heupen ... voor te slapen moet ik zitten andersd luk het nietmeer kzou kunnen krijsen van de zeer ben nu 37 w en 3 dagen

3 jaar geleden

Reactie op Debby04

Ik loop ook krom de laatste tijd kan het niet houden van de zeer in mijn ru ...
Ahh dat is echt naar! Doen ze hier niets mee bij de verloskundige met eerder inleiden ofzo?

3 jaar geleden

Ik kreeg de tip van de vk als je je omdraait om je knieën bij elkaar te houden. Dit helpt echt! Je baarmoeder en de baby zijn nu zo zwaar dat je banden het idd even wat zwaarder hebben 🥴😋

3 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Ik kreeg de tip van de vk als je je omdraait om je knieën bij elkaar te hou ...
Die ga ik eens proberen! Dankjewel !!

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad rond die periode, ben nu 37 + 4, en het is weg. Maar dat komt denk ik ook omdat ik rond 36 wkn extreem pijn heb gehad waarbij ik niet rechtop kon staan. Toen had ik kinderfeestje gevierd van de middelste toen gelijk pas op de plaats genomen. Ik rust dus nu meer en laat andere mij helpen bij takjes. Succes

3 jaar geleden

Het kan ook met het indalen van het kindje te maken hebben! Idd een kruik is wel fijn op je buik, of met het slapen een kussen/voedingskussen tussen je benen te leggen! Dit helpt ook wel redelijk!

3 jaar geleden

De indalings weeën vond ik gemeen. Waar ik nu vooral 'last' van heb, is dat omdraaien in bed pijn doet aan mijn banden. Word er ook wakker @SGCG Dank je wel voor de tip! Ik ga proberen 🙂 Liefs

3 jaar geleden

Bij mij werd met het indalen de pijn in m'n bekken echt 10x erger! Ik moest 's avonds in bed mijn vriend vragen mijn been op te tillen om het voedingskussen ertussen te leggen, omdat ik zelf mijn been niet meer omhoog kreeg. Gelukkig werd dat stukken minder toen hij eenmaal ingedaald was. Mijn tip: doe rustig aan en hak alles wat je doet in stukjes, neem genoeg rust tussendoor. Laat bewegingen die echt niet lukken (bv bukken) aan je man/vriend over. Het is niet niks voor je lichaam zo aan het einde!

3 jaar geleden

Goeiemorgen! Ik ben ook net als jou 35+3 en ik herken ook de pijntjes zoals jij ze beschrijft. Ze horen er inderdaad bij. Tijdens de pijn even goed ademhalen helpt soms ook wat. Succes nog met de laatste loodjes!

3 jaar geleden

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Terwijl ik tot week 35 nergens last van had . Ik heb vooral pijn in mijn rechter boven been, bil en heup, zijn er nog meer vrouwen die hier last van hebben? Ook doet lopen ineens pijn het is net of de kleine al naar buiten drukt? Mijn man zegt steeds dat ik de verloskundige moet bellen, maar ik heb zelf het gevoel dat die daar ook niet veel aan kan veranderen. En dat dit echt de laatste loodjes zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Donnatje86

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Te ...
Ik begin nu ook meer te waggelen en voel ook druk van onderen. Bij mij zeiden ze dat de baby dat indaalde. Ik ga wel sinds vorige week naar de fysiotherapeut ivm bekkenklachten

3 jaar geleden

Reactie op Donnatje86

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Te ...
Wat jij omschrijft js typische bekkenpijn. Je zou nog even een bekkenfysio kunnen raadplegen

3 jaar geleden

Reactie op Donnatje86

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Te ...
Ik heb precies dit. Nu 37+4 maar ik ben naar de fysio gegaan voor me bekken. En wel minder last erva

3 jaar geleden

Rusten, rusten, rusten gaven ze bij mij aan. Niets meer doen, zo lang het niet perse moet. Gewoon relaxen!

3 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Ik kreeg de tip van de vk als je je omdraait om je knieën bij elkaar te hou ...
Met evt een kussen tussen je knieën geklemd. En je spieren alvast voor aanspannen voordat je daadwerkelijk de draaibeweging inzet. Het komt wel erg dichtbij zo zeg 😅

3 jaar geleden

Nu 34+6 en al een tijdje last van af en toe die menstruatie pijn en steken beneden. Sinds een paar dagen ook echt spierpijn gevoel in me lies. Alsof ik gister de spagaat heb gedaan! En sinds vannacht best wel onrust gevoel in me bovenbenen. Maandag vk, alles even na vragen. Zal wel allemaal met het indalen te maken hebben, denk ik?

3 jaar geleden

Met evt een kussen tussen je knieën geklemd. En je spieren alvast voor aans ...
Ja, ik heb nu in bed gewoon een kussentje tussen mijn benen. Trek die zwangerschapskussen ineens niet meer 😅 maar die hou ik er idd tussen als ik me omdraai dan hoor 😂👍 laatste loodjes allemaal hé! 😍

3 jaar geleden

Ik heb sinds een week of 2-3 last alsof ik zwaar ongesteld ga worden. Vandaag buik echo gehad en nagevraagd. Kreeg gewoon het antwoord ja dat is wat zwanger zijn op einde inhoud. Dacht ok joepie fijn 😅 ben nog maar 34 weken leuk antwoord 😂👌

3 jaar geleden

Ik herken dit echt heel erg! Oom vooral allemaal verschillende soorten buikpijn (hoog, laag, menstruatie achtig, steken/ bandenpijn, heeel laag down under (indalingsweeen??), bekkenpijn. Denk iedere keer: zouden dit voorweeen kunnen zijn maar dat zal wel niet haha. Wel bizar om zoveel verschillende 'pijntjes' te voelen en maar wat te gissen wat het kan zijn.. Spannend zo laatste weekjes!!