25 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Eli891

Ik herken dit echt heel erg! Oom vooral allemaal verschillende soorten buik ...
Ja ik ben gewend dat overal een verklaring voor is, maar dat is dus niet zo met je einde zwangerschap. Best wel even schakelen. Ik ben zo blij als het dalijk achter de rug is. Ben er echt klaar voor! (En mee) haha

3 jaar geleden

Reactie op Donnatje86

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Te ...
Klinkt als bekkenpijn...? Veel rusten. En afspraak maken bij de bekkenfysiotherapeut. Haar massage en oefeningen helpen bij mij heel goed tegen de pijn rond mijn stuit/bil/bovenbenen.

3 jaar geleden

Reactie op CheyennneeP

Ja ik ben gewend dat overal een verklaring voor is, maar dat is dus niet zo ...
Hahah ja en ik denk wel dat voor ieder pijntje een verklaring is maar het is onmogelijk om dat uit te vogelen. Moeten het er maar mee doen vrees ik en gokken dat we denken te weten waar het (goed) voor is en hoe ermee om te gaan. Ondanks de pijntjes en het feit dat ik heeeeel nieuwsgierig ben naar de kleine man hoop ik toch stiekem dat hij nog even een weekje blijft zitten 😏😏

3 jaar geleden

De enige pijntjes waar ik tot nu toe van ben geschrokken was twee keer met lopen een steek rechts naast mijn navel (week 36). Voelt zoals wanneer je aan het hardlopen bent en net te ver gaat, maar het was echt intens en ging alleen weg door te stoppen met lopen 🤔

3 jaar geleden

Reactie op Donnatje86

Goedemorgen. Ik ben nu 36.1 weken, en merk dat ik ook overal pijn krijg. Te ...
Ik ben bij een ostheopaat geweest en heb een paar simpele oefeningen gekregen om wat ruimte te creëren in het bekken.. Blijven bewegen is indd goed blijven letten op je houding..