Obstipatie

Lisaaaaaa
2 maanden geleden
Volgen
Wie heeft dé huis tuin keuken tip tegen de obstipatie? Het ging even goed maar begint nu weer... Ik eet bruin brood met boter, kook met olie, veel fruit en drink meer dan ik ooit heb gedaan.. Vind die zakjes movicolon enz zo vies en niet gezond dus misschien weet iemand iets beters?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
69 reacties
lottex
2 maanden geleden
Bij mij was het enige wat hielp.. afwachten 😅 Echt niks hielp, en opeens op week 11 was het over. Ik weet hoe vervelend het is 😖
  • Rapporteren
Shna
2 maanden geleden
Bij mij is het zelfde geval, ik eet nu vla met groene appel bij mij helpt dit wel.
  • Rapporteren
Rachel2020
2 maanden geleden
fruit z.a Mango, papaya en melk drinken, die combinatie wel gebalanceerd nuttigen.
  • Rapporteren
Annelore-24
2 maanden geleden
Ik ben ook team roosvicee laxo, hele liters bij de eerste gedronken en nu ook weer. Mij hielp/ helpt het.
  • Rapporteren
Hlyad
2 maanden geleden
Bij mij helpt niks. Ik moest een clisma gebruiken. Ik probeer voldoende te drinken maar dat lukt me niet. En die zakjes maken me. Misselijker.
  • Rapporteren
xxxjescindy
2 maanden geleden
Elke dag een yakult mam hem van de week 2 dagen niet gelijk me stoelgang weg... En niet het meest gezonden maar het eten helpt ook als niks meer helpt😅
  • Rapporteren
xxxjescindy
2 maanden geleden
Reactie op xxxjescindy
Elke dag een yakult mam hem van de week 2 dagen niet gelijk me stoelgang weg... En niet het meest gezonden maar het eten helpt ook als niks meer helpt😅
Ongezonde eten moet het zijn
  • Rapporteren
Denaila
2 maanden geleden
Ik lees ook ff mee. Zit elke keer op het randje van obstipatie.
  • Rapporteren
MirandaIvf
2 maanden geleden
Lijnzaad door bijvoorbeeld je yoghurt.
  • Rapporteren
Annepieter
2 maanden geleden
2 glazen lauw water op een nuchtere maag, peperkoek, suikervrije pepermuntjes
  • Rapporteren
Brainy
2 maanden geleden
Ondanks dat ik al walg van de geur, nam ik een klein kopje koffie 😅 en dat was al voldoende haha.
  • Rapporteren
Gabrieleilether
2 maanden geleden
Niet alleen eten is belangrijk maar ook bewegen. Ga eens een half uur tot uur wandelen. Ik weet dan niet hoe gauw ik naar toilet moet rennen!
  • Rapporteren
FitMom
2 maanden geleden
'S morgens op een lege maag een glas lauw warm water
  • Rapporteren