82 Reacties

4 jaar geleden

Crusli en dan wel die met chocolade uiteraard 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Frumpie89

Waar precies? Heb al in diverse winkels gekeken hier in de omgeving. Niet t ...
Hier gewoon bij plus, jumbo ah enz te vinden. Staat daar bij het schap met suiker-glutenvrije producten.

4 jaar geleden

Popcorn werkt hier ook enorm goed.

4 jaar geleden

Bij mij helpt roosvicee laxo. En ik alles volkoren, veel drinken en fruit. Kiwi's, pruimen, peren.

4 jaar geleden

Ik pak elke dag een zakje movicol op aanraden van de gynaecoloog. Het lucht wel op om terug elke dag te kunnen gaan ipv 1 a 2 keer in de week

4 jaar geleden

Elke ochtend gelijk na het opstaan, 2 groene kiwi's en glas lauw warm water. Veel volkoren eten, aardappels, groente.. Geen banaan of druiven, pasta of iets dergelijks. Want als ik hier vanaf afwijk zit ik gelijk weer verstopt.

4 jaar geleden

Oh en muesli (met chocolade & noten) met volle yoghurt als ontbijt. Als ik denk dat ik een ongezonde dag tegemoet ga dan neem ik ook gelijk een activia erbij.

4 jaar geleden

Hier ook team roosvise Laxo. Een glas lauw/warm water met Laxo op de nuchtere maag.

4 jaar geleden

Die zakjes zijn Idd vies! Ik eet 2 kiwi’s op een dag.

4 jaar geleden

Mijn vroedvrouw raadde me aan om op een nuchtere maag een kiwi en een groot glas Hepar water te nemen. Ik doe het al 3 dagen, en ik ben al iedere dag kunnen gaan! 😃Normaal anders 3 á 4 dagen niet.

4 jaar geleden

Hier ook roosvicee 🙋🏻‍♀️ werkt bij mij heel goed, maar elk lichaam is natuurlijk anders. Zeker het proberen waard.

4 jaar geleden

Smorgens een bakje koffie en dan de extra sterke werkt hier meestal wel.. Ik heb echt dagen geen last en dan weer enkele dagen obstipatie. Meestal eet ik dan even heel ongezond bij de snackbar en dan wil 't vaak ook wel lukken 🙈 en ach zo af een toe een patatje speciaal is best lekker 😝

3 jaar geleden

Reactie op eveline-

Mijn vroedvrouw raadde me aan om op een nuchtere maag een kiwi en een groot ...
Groot glas water bedoel je het merk hepar?

3 jaar geleden

Gedroogde pruimen of kiwis

3 jaar geleden

Iedere ochtend een kop verse gemberthee. Ik merk het direct als ik het een ochtend niet heb gedronken 🙈

3 jaar geleden

Ik gebruik dagelijks 1 glas roosvicee laxo en daarnaast 10 gram gebroken lijnzaad. Doe dit door m’n havermoutpap ‘s ochtend. Was begonnen met alleen de roosvicee laxo maar hielp onvoldoende. Nu de combi met lijnzaad en dit gaat beter!

3 jaar geleden

Reactie op Ellen34

Ik gebruik dagelijks 1 glas roosvicee laxo en daarnaast 10 gram gebroken li ...
Maar lijnzaad schijnt toch helemaal niet zo goed voor je te zijn tijdens zwangerschap? Of heb je het in overleg met je vk? Je zal het vast wel weten hoor maar ik denk ik zeg het maar even voor de zekerheid..

3 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Maar lijnzaad schijnt toch helemaal niet zo goed voor je te zijn tijdens zw ...
Dit zegt ZwangerHap dus 10gr is safe

3 jaar geleden

Wat al eerder gezegd is hier roosvice laxo

3 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Maar lijnzaad schijnt toch helemaal niet zo goed voor je te zijn tijdens zw ...
Goed dat je het aangeeft en klopt wat je zegt. Ik gebruik 10 gr per dag en die kleine hoeveelheid is veilig. Maar je moet er niet meer dan 45 gr per dag van gebruiken en langere periode nemen. Dat had ik er even bij moeten zetten dus goede aanvulling!