6 Reacties

2 jaar geleden

Of kan het aan de hormonen liggen? Ben momenteel ook zwanger.

2 jaar geleden

Hoi je hoeft t ook niet altijd te zien sommige katten doen t liever zonder dat je t ziet ff bij t langslopen sproeien ...dat is z'n terrein markeren en waarschijnlijk heb je loopse katten in de buurt en wou ie daarom naar buiten ik stel je voor hem te laten castreren anders houd t sproeien niet op en ook hygiënisch is t niet voor n baby 😉

2 jaar geleden

idd zo snel mogelijk laten castreren anders wordt het sproeien alleen maar erger! Kan de geur van buiten naar binnen gekomen zijn? doordat bijv het raam openstond? dat er een vreemde kat tegen het huis heeft staan piessen omdat hij jou kat ruikt? Verder met sproeien vind je niet altijd wat op de grond omdat ze kleine beetjes kunnen sproeien maar dan tegen spullen aan, als het dan al opgedroogt is is het soms moeilijk te vinden, ruik eens aan je gordijnen of andere spullen misschien vind je het dan

2 jaar geleden

Reactie op Carolien6789

idd zo snel mogelijk laten castreren anders wordt het sproeien alleen maar ...
Het kan geen andere kat zijn geweest omdat het op de bovenverdieping is en daar kunnen geen katten bijkomen. Ik wist inderdaad niet dat ze kleine beetjes sproeiden en dat je dat dus niet altijd hoeft te zien. Ik heb letterlijk als een gek overal aan geroken ook de gordijnen maar dat zat het niet. Ik denk dat ergens tegen aan wat ik met het blote oog niet kan niet dus dat wordt even de hele kamer grondig schoonmaken. Ik ga maandag meteen een afspraak maken voor het castreren want dit trek ik natuurlijk niet zo!

2 jaar geleden

Reactie op Skorpina

Hoi je hoeft t ook niet altijd te zien sommige katten doen t liever zonder ...
Ja er zijn hier veel katten in de buurt dus zou heel goed kunnen kloppen dat hij zich daarom zo gedraagt. En dat sproeien ik dacht even dat het aan mij lag want ik zei tegen mijn man ruik jij niks? En geloof het of niet hij rook niks terwijl het voor mij ZO een scherpe en duidelijke geur was. Later gaf die aan het wel een beetje te ruiken. Maandag maak ik meteen een afspraak voor het castreren. Hopen dat het dan stopt want inderdaad vind het verschrikkelijk onhygiënisch en vooral omdat onze 2e nu elk moment geboren kan worden.

2 jaar geleden

Vervelend dit, het is ook zo n vieze sterke geur, als tip gebruik groene zeep met schoonmaken, dat breekt de eiwitten af van de kattenurine