36 Reacties

3 jaar geleden

Nee dat niet! Maar schijnt wel goed te helpen. Ik gebruik zelf zantac.

3 jaar geleden

Waarvoor gebruik je het?

3 jaar geleden

Ik mocht dit niet innemen tijdens de zwangerschap zei de dokter...

3 jaar geleden

Heb ik ook gekregen gebruik het ongeveer om de dag. Mogen met zwangerschap gebruikt worden bij mij helpen ze erg goed echt niet uit te houden zonder.

3 jaar geleden

Ik slik het elke ochtend! Omeprazol 40 mg. Vanwege zulke erge maagzuur elke dag. En het werkt bij mij echt hemels!! 😇

3 jaar geleden

Werkt top!

3 jaar geleden

Werkt goed, mocht het gewoon blijven innemen tijdens de zwangerschap

3 jaar geleden

Ik gebruikte er een variant op ivm chronische slokdarm ontsteking. Heb zelden last van brandend maagzuur

3 jaar geleden

Ik heb deze gekregen ivm heftige maagzuur tijdens de zwangerschap. Bij mij werkt het goed

3 jaar geleden

Gebruikte ze al en mag ze nu nog steeds gebruiken met zwangerschap! Werkt goed. Neem ze wel meestal smorgens al

3 jaar geleden

Ja ik gebruik ze inmiddels een week. Had een ander medicijn maar deze werkte niet. Deze tabletten werken heel goed. Kan tenminste weer slapen .

3 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Waarvoor gebruik je het?
Tegen maagzuur

3 jaar geleden

Reactie op MigaldeGroot

Ik slik het elke ochtend! Omeprazol 40 mg. Vanwege zulke erge maagzuur elke ...
Ik heb de 20mg

3 jaar geleden

Omeprazol, pantomed, pantoprazol, nexiam,.. allemaal hetzelfde 😉.. Maagzuurremmer, kan geen kwaad bij zwangerschap, natuurlijk steeds in overleg met 😊

3 jaar geleden

Ja hoor zeker bekend mee.. topspul🤣

3 jaar geleden

Even benadrukken dat pantaprazol en andere maagzuurremmers gedurende de zwangerschap wordt afgeraden is omeprazol een geweldig alternatief die werkt. Liefst met een lage dosering. Ik gebruik te 20mg en werkt goed!

3 jaar geleden

Omeprazol 10 mg 1x per dag vanaf de 20 weken! Veeeel eerder moeten doen, sindsdien weer mens🤪 Echt fijn spul..

3 jaar geleden

Ik heb al jaren pantoprazol, 20mg, nu ook gewoon nog steeds in de zwangerschap, mag gewoon kan geen kwaad.

3 jaar geleden

Ik gebruik Pantropazol, dat is een maagzuurremmer/ maagbeschermer. Omeprazol is de zelfde soort medicatie. Beide worden veel door artsen voorgeschreven onder andere bij zwangere vrouwen met maagzuur klachten. En is veilig te gebruiken. Omeprazol is ook zonder recept te koop bik drogist en apotheek. Je kan via www.apotheek.nl de nodige informatie opzoeken. Liefs.

3 jaar geleden

Ik gebruik Pantropazol, dat is een maagzuurremmer/ maagbeschermer. Omeprazo ...
Pantoprazol. Sorry type foutje.🙈