7 Reacties

5 jaar geleden

Bezoek een osteopaat, raad ik je echt aan. Heb zelf hele goede ervaring met fosteo osteoathie in Rotterdam.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ons zoontje is as woensdag 19wkn. Hij is ook erg aan het zeveren. Hij had vandaag al twee x gepoept, dus het leek mij niet van de krampjes kunnen zijn. Uiteindelijk in zijn mondje gevoelt en we voelde overduidelijk een bobbeltje. Temp was ook hoger dan normaal. Hem een zetpil gegeven, na een klein half uurtje is hij rustig in slaap gevallen. Misschien kan je eens kijken of je dochtertje een tandje doorkrijgt?

5 jaar geleden

Hier gisteren precies zo! Het enige wat hielp waren twee afleveringen van Nijntje 🤔 Ik twijfel over tandjes maar zie niks in zijn mond. Meestal heeft hij elke ochtend ontlasting maar soms ook een dag of twee/ drie niet en dan lijken de avonden erger 😥

5 jaar geleden

Ik geef dan vaak een flesje van 60 ml a 90 ml en dan valt ze op de 1of andere manier toch in slaap. Ik laat haar dan ook in bed liggend het flesje leegdrinken

5 jaar geleden

Ben je al begonnen met oefenhapjes? Misschien krampjes daardoor?

5 jaar geleden

Hier ook. Wij doen onze dochter dan lekker in bad. Kleine massage erna. Flesje en warme kruik en dan gaat het meestal wel weer. Hier zijn het waarschijnlijk ook de tandjes

5 jaar geleden

Reactie op EJ92

Ben je al begonnen met oefenhapjes? Misschien krampjes daardoor?
Ohhh dat had onze dochter ook .. van de wortel.