35 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Ben weer terug in mijn hotel, heel grondig onderzoek gehad incl echo. Echo ...
Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?
Ik heb nog steeds vrij continue bloed verlies, lijkt echt gewoon of ik ongesteld ben. Net bij de huisarts geweest voor een MRSA test vanwege mijn bezoek aan het ziekenhuis in Frankrijk, maar ze hebben al aangegeven dat ze niet de echo van vrijdag gaan uitstellen als er nog geen uitslag is, dan duurt de onzekerheid te lang. Mocht er geen uitslag zijn, behandelen ze me alsof ik besmet ben, helemaal in quarantaine dus. Al met al erg veel extra gedoe wat me steeds erg emotioneel maakt. Ga er van uit dat het mis is, dan zou er evt nog mega positief nieuws kunnen komen, maar het lijkt me inmiddels wel realistisch.

4 jaar geleden

Reactie op Fey

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Ik had lichte bloeding op vrijdag en ...
Hey fey, ik had 3 jaar geleden hetzelfde, ik was op een zondag avond naar mijn vader gegaan omdat ik extreme krampen kreeg en licht roze bloedverlies en ik wist nog niet dat ik zwanger was, toen deed ik een test was die fel positief , ik was zo blij maar onder tussen werdt het bloeden erger en erger na een week naar het ziekenhuis gegaan en die maakte een inwendige echo en ja was ook alleen nog maar een leeg vruchtenzakje te zien en aan de grote van t zakje konden ze zien dat ik 9 weken was, ik heel over stuur naar huis 2 weken later door extreme bloeding naar spoed eisende hulp gegaan hebben ze mij een nacht daar gelaten met een infuus omdat ik teveel bloed verloor en hebben ze de restanten van het vruchtenzakje met een tang zonder verdoving eruit getrokken bij mij........Ik heb het hele ziekenhuis bij elkaar geschreeuwd...nu ben ik 11 weken zwanger en voel ik me super goed maar natuurlijk wel weer de angst dat er weer iets mis gaat

4 jaar geleden

Gisteravond/vanmorgen werd het bloeden minder. Na het douchen helaas weer heftiger, maar zonder stolsels leek het, maar helaas vanmorgen een groot stolsel verloren. Daarna werd het bloeden weer minder. Werd toevallig gebeld door de echoscopiste om de echo van vrijdag (in tijd) te verplaatsen, dus gevraagd of ze op de hoogte was dat ik in Frankrijk in het ziekenhuis was geweest. Verteld hoe het er nu voor stond en ze adviseerde om morgen een zwangerschapstest te doen zodat we evt al een beetje voorbereid zijn.

4 jaar geleden

De test geeft helaas niet veel duidelijkheid, had hem of duidelijker of onduidelijker verwacht (dat er sowieso iets te zien ging zijn wist ik). Nog steeds afwachten tot morgen dus.

4 jaar geleden

Je reactie is nogal off-topic.. en niet echt op z’n plek hier gezien het onderwerp. Misschien kun je met de zoekfunctie een geschikter topic zoeken.

4 jaar geleden

Nee, daar heb ik geen last van, ik heb een miskraam gehad

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Nee, daar heb ik geen last van, ik heb een miskraam gehad
wat vervelend, sterkte met het verwerk hiervan!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Nee, daar heb ik geen last van, ik heb een miskraam gehad
Wat een verdrietig nieuws .. heel veel sterkte.

4 jaar geleden

:-( Sterkte

4 jaar geleden

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Het gaat inmiddels al best goed met me. Heb alle huilbuien en emotionele reacties vorige week al gehad denk ik. Nu nog een beetje down, maar was gek genoeg erg blij dat op de echo alles schoon was, dus dat het nu ook gewoon klaar is.

4 jaar geleden

Sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op dasksideofpink

Bedankt voor alle lieve berichtjes. Het gaat inmiddels al best goed met me. ...
Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Ah nee !! Heel erg veel sterkte✨❤️❤️

4 jaar geleden

Ik heb alle off-topic reacties verwijderd. Houd het on-topic dames. En sterkte dasksideofpink <3