39 Reacties

4 jaar geleden

Same馃槀

4 jaar geleden

Same! En al die kerst reclames nu op de tv 馃槶馃槶

4 jaar geleden

Ik zag gister een quote: All i want for Christmas is augustus. (In de zin van, dan is het lekker zomer) Maar laat ik nou in augustus uitgerekend zijn dus daar ging ik 馃槶

4 jaar geleden

Ik heb dit dus helemaal niet.. Had zo verwacht dat ik mij mega emo zou voelen, aangezien ik meestal om alles huil hahah! Maar het lijkt wel alsof ik gewoon over het algemeen heel vrolijk ben en verder geen gekke uitspattingen! Zo vreemd, juist omdat ik het andere uiterste had verwacht :)

4 jaar geleden

Jep! Al die kerstreclames. Als mn vriend broodje brengt op bed. Als ik lieve kleertjes zie of gewoon zomaar ineens haahhha. Oh en laatst in de jumbo omdat ik niet meer wist of we nou jonge kaas nodig hadden of jong belegen 馃槀

4 jaar geleden

Alleen wanneer ik dingen zie of hoor die samen hangen met m'n opa die ik in de zomervakantie heb verloren. Afgelopen half jaar amper een traan om gelaten en nu bij het minste geringste wat me aan hem doet herinneren, watervallen alarm! 馃槀

4 jaar geleden

In het begin vooral snel ge茂rriteerd 馃槆, emotioneel valt nog mee, hoorde alleen gisteren het liedje Rollercoaster en dat zorgde voor tranen.

4 jaar geleden

Reactie op Manuela_

Jep! Al die kerstreclames. Als mn vriend broodje brengt op bed. Als ik liev ...
Hahahaha oh oh dat laatste is wel grappig馃檲馃槉 zie ik mijzelf ook wel doen als ik gefrustreerd raak

4 jaar geleden

Valt bij mijn erg mee. Ik voel mij niet echt anders, herken ook verder geen zw kwaaltjes ofzo. Maar zit ook pas in mijn 4e week

4 jaar geleden

Ik had dat vorige week ook heel erg :-) Snauwen, huilen om liedjes en disney films. Deze week gaat het een stuk beter!

4 jaar geleden

Reactie op XMythicalStarx

Alleen wanneer ik dingen zie of hoor die samen hangen met m'n opa die ik in ...
Achh sterkte lieverd, pas wel op dat je niet gaat stressen!

4 jaar geleden

Bij de eerste had ik het een beetje maar besefte het niet altijd van mezelf. Nu staan de sluizen bij het minste om geringste open! Ik vind wel dat als je eenmaal moeder bent je ook emotioneler bent. Ik was altijd al wel een persoon die dicht bij haar gevoel zat, maar nu ik mama ben is dat alleen maar versterkt.

4 jaar geleden

Ik ben naar annie de musical geweest en moest bijna huilen bij de muziek. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was馃槀

4 jaar geleden

Op de dag dat ik positief testte kreeg ik een bonus op werk voor mijn inzet. Toen mijn co枚rdinator mij allemaal complimentjes gaf hield ik het niet droog.. gelukkig waren we maar met zn tweetjes haha. Heb het haar toen ook maar meteen verteld. Wel fijn als iemand het op werk weet, ook alles het mis gaat. Ziek melden enzo moet toch bij haar.

4 jaar geleden

Bij hangt het af van de dag. Mijn vriend vind het tot nu toe mee vallen, maar als ik me dag niet heb pffff. Huilen bij de reclame, mensen in het verkeer totaal verrot schelden (ze kunnen me niet horen hoor). Dan schiet het alle kanten op 馃槄

4 jaar geleden

Bij mijn zoontje (nu 3,5) kwam ik er zo achter dat ik zwanger was. Was ergens boos over geworden op werk en toen moest ik ineens huilen. Terwijl ik dus nooit huil, laat staan op werk. Op weg naar huis een test gekocht en ja hoor :)

4 jaar geleden

Heel herkenbaar 馃槀 ben nu 4wkn 6 dagen maar mijn vriend is echt de dupe van mijn emoties (kort lontje). Hij neemt het voor lief en lacht er gelukkig om (voor nu hahah). Maar zo moest ik van de week huilen omdat ik niet wist wat ik wilde eten 馃槀. Voelde me ook gewoon echt heel zielig... 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Xmies

Heel herkenbaar 馃槀 ben nu 4wkn 6 dagen maar mijn vriend is echt de dupe van ...
Op me werk werd iets uitgedeeld (sausijsbroodje) maar ze waren mij in het lab vergeten. Was zo verdrietig! Terwijl ik misselijk werd van de geur die op het kantoor hing 馃ぃ. 5 min later dacht ik echt wtf... Kan me normaal echt niet bommen

4 jaar geleden

Hahah ik herinner me nu ook dat, voor ik wist van de zwangerschap dat ik moest huilen omdat ik honger had en mijn man me tzatziki bracht omdat ik op dieet was馃ぃ dacht echt wat is dit nou ik wil eten en toen barstte ik uit in tranen馃槄馃槄 hij was in shock toen maar hij dacht dat ik ongi zou worden

4 jaar geleden

Af en toe om de stomste dingen. Een verslagje van een boswachter op de radio over ouders die met kinderen zelf kun kerstboom kunnen halen op de Veluwe. En deze week toen k de boeren in file over de A1 zag rijden waar ik onderdoor ging :p