39 Reacties

4 jaar geleden

Niet zozeer emotioneel, maar wel enorm licht geraakt. Kan snauwen om niks 🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Niet zozeer emotioneel, maar wel enorm licht geraakt. Kan snauwen om niks ...
Ooooh ik ook!! Ik ben zo snel kwaad! En eigenlijk alleen maar op m’n vriend, zo oneerlijk!

4 jaar geleden

Stuurt mijn vriend een hele schattige lieve fotoserie van mannen die zeggen katten te haten en er dan mee liggen te kroelen, (“want daar voel je je vast beter van”) zit ik keihard te janken. Bizar.😂

4 jaar geleden

Reactie op LisetteN1989

Ooooh ik ook!! Ik ben zo snel kwaad! En eigenlijk alleen maar op m’n vriend ...
Idd haha

4 jaar geleden

Reactie op CorindaPlas

Ik zag gister een quote: All i want for Christmas is augustus. (In de zin v ...
Haha precies hetzelfde hier... k heb m maar bewaard

4 jaar geleden

Reactie op Kelly123-24

Haha precies hetzelfde hier... k heb m maar bewaard
Haha heb hem ook gezien. Moest me in houden mijn vriend niet te taggen 🤣

4 jaar geleden

Reactie op LisetteN1989

Stuurt mijn vriend een hele schattige lieve fotoserie van mannen die zeggen ...
Hihi daar heb ik vandaag ook nog om gejankt!! Kwam ‘m tegen op facebook🤣

4 jaar geleden

Zojuist gehuild om de kerstreclame van de m&m's 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op LisetteN1989

Ooooh ik ook!! Ik ben zo snel kwaad! En eigenlijk alleen maar op m’n vriend ...
Heb dat ook pff

4 jaar geleden

Hier nog een! Kan echt om alles huilen en ik ben nogal prikkelbaar. Mijn vriend en collega's hebben het eventjes heel zwaar hahaha.

4 jaar geleden

Ik heb dat ook! Ben nu 6+3 en kan echt om alles huilen of opeens heel vrolijk zijn..

4 jaar geleden

Reactie op Soof30

Zojuist gehuild om de kerstreclame van de m&m's 🤦‍♀️
Dat is ook echt een tranen trekker 🤣. Heb het tegenwoordig ook bij die reclame 😅

4 jaar geleden

Ik heb juist het tegenovergestelde. Volgens mijn vriend ben ik vrolijker dan ooit en ik krijg de slappe lach om de domste dingen hahha. Dat zal vast nog wel omslaan 😅 (7+5 weken)

4 jaar geleden

Hier gelukkig nog geen last van. Vorige zwangerschap vanaf 20 wk ongeveel wel heel erg en bleef tot zelfs een jaar na bevalling 🤦🏼‍♀️ oh en nog maar niet te spreken over die kraamtranen.. bereid je voor haha!

4 jaar geleden

Wat hormonen met je doen: eergisteren moest mijn vriend 's nachts hoesten, ik schrok daar in mijn slaap zó erg van dat ik wakker werd en gelijk ging huilen. Afgelopen nacht nóg een tikje erger: Hij moest niezen en als schrik reactie ging ik gillen en daarna extreem geschokt huilen! Beide keren kwam hij me wel gelijk troosten 🥰 Die arme jongen durft nu 's nachts geen geluid meer te maken haha. Rare reactie van mij, zijn echt de hormonen 😂🤣

4 jaar geleden

Ik heb juist het tegenovergestelde. Volgens mijn vriend ben ik vrolijker da ...
Haha dit heb ik ook! Ik ben ook vrolijk en qua emoties juist heel stabiel. Lekker rustig. Kan dingen heel makkelijk naast me neerleggen. Heeeerlijk🙏

4 jaar geleden

Wat hormonen met je doen: eergisteren moest mijn vriend 's nachts hoesten, ...
Hahaha Mattie ik ga stuk om je bericht. Zo ontzettend herkenbaar! Ik ben ook echt mega manisch, fel en jankerig, en als ik dit lees kan ik niet stoppen met huilen van het lachen!

4 jaar geleden

Ik had van de week hoofdpijn en een buikgriepje en voelde me zo zo ontzettend rot. Was toen nog nét geen vijf weken. Toen ik de verloskundige belde voor advies stortte ik letterlijk in tranen uit! Kon mijn eigen naam niet eens meer uitspreken! Ik kan er achteraf wel om lachen :)

4 jaar geleden

Hahaha Mattie ik ga stuk om je bericht. Zo ontzettend herkenbaar! Ik ben oo ...
Haha dat hebben wij ook als we het vertellen nu, maar vannacht was t best ff schrikken 🤣 Het huilen en lachen ligt lekker dicht bij elkaar nu hè 😀