12 Reacties

3 jaar geleden

Herken ik in mn huidige zwangerschap en ook mn vorige.. niet zo zeer oorsuizen maar mn oren klappen regelmatig dicht! Zo irritant ook met praten enzo!!

3 jaar geleden

Reactie op Mommy1989

Herken ik in mn huidige zwangerschap en ook mn vorige.. niet zo zeer oorsui ...
Ja dat dichtklappen heb ik ook al regelmatig gehad.. heel irritant als je aan het praten bent

3 jaar geleden

Reactie op Mommy1989

Herken ik in mn huidige zwangerschap en ook mn vorige.. niet zo zeer oorsui ...
Jaaa! Dit ja. Dat “holle” geluid wat je dan krijgt. Ik maak ze zo veel mogelijk schoon. Meer kun je niet doen begreep ik.. of nou ja, naast bevallen. Dus laten we daar even mee wachten..

3 jaar geleden

Yep, hier ook een dichtklappend oor. Gek genoeg alleen rechts, soms ook suizen. Súper irritant, maar weinig aan te doen helaas...proberen focus er niet op te leggen. Soms wil klaren of neusspray even helpen. Ben zelf ook 33 weken dus het einde komt in zicht!

3 jaar geleden

Ah, komt het door de zwangerschap. Ik dacht dat ik een propje in mn oor had zitten. Het is bij mij vooral nadat ik geslapen heb.

3 jaar geleden

Ik dacht dat dit kwam door me hooikoorts 🤣🙄 maar blijkbaar hoort dat dus heb het ook suizen en dicht slaan ineens als ik praat ofzo

3 jaar geleden

Reactie op Evelienheide

Ik dacht dat dit kwam door me hooikoorts 🤣🙄 maar blijkbaar hoort dat dus ...
Ik dacht ook dat ik verkouden ging worden maar na 2 weken heb ik het nog steeds toen even gegoogeld en daar kwam ik het tegen

3 jaar geleden

Ja ik heb het al weken! Om gek van te worden. Vooral als ik ga slapen.

3 jaar geleden

Ik heb helaas al heel veel jaren tinnitus, ben er ondertussen wel aan gewend, zal ook nooit meer weggaan. Enkel bang dat het ooit erger/luider zou worden.

3 jaar geleden

Heh !!! Ik dacht dat dit door mijn hooikoorts kwam. Heb de huisarts gebeld en die gaf niet aan dat het door de zwangerschap komt haha. Ben weer lekker wijzer geworden van de huisarts.. zoals gewoonlijk.

3 jaar geleden

Oh serieus, ik wist niet dat dit met de zwangerschap te maken had. Heb sowieso al tinnitus maar nu is het nog veel erger/vaker 🙄 Om gek van te worden.

3 jaar geleden

Ik heb al een keer voor de zwangerschap er last gehad. Gelukkig grotendeels weg getrokken. Maar sinds week 25 ofzo begon het weer en soms best heftig. Heb het alleen rechts en wordt er best gestoord van. Ook opgezocht op internet hoe en wat. Luister nu vaak met oordopjes naar muziek zodat ik het minder goed hoor. Zodat ik nog beetje kan ontspannen. Ik wist niet dat het perse een zwangerschaps kwaal was. Maar meer dat het kwam vanwege mijn hartkloppingen. De oorsuizingen hebben het ritme van mijn hartslag. Pas geleden werd het zo erg dat ik zelfs amper door kon slapen. Nu gebruik ik regelmatig neusspray. Heeft wel beetje geholpen maar op momenten dat ik meer onrustig ben speelt het weer meer op. Luister nog regelmatig naar muziek en met bepaalde bezigheden hoor ik het minder. Nog maar even volhouden tot aan de bevalling en hopen dat het daarna gewoon weer weg gaat.