Op zoek naar lotgenoten in Haarlem

Anna 2033
2 jaar geleden
Volgen
Hoi, Ik vroeg me af of er meerdere dames uit Haarlem (of omgeving) komen. Ik ben op zoek naar wat lotgenoten uit de omgeving. Liefs Aviva
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Yvette1984
2 jaar geleden
Ik woon in IJmuiden, maar mijn hart is nog steeds in haarlem haha. Alleen heb ik bewust gekozen om alles alleen te doen, ik weet niet waar je naar op zoek bent?
Anna 2033
2 jaar geleden
Super leuk om te horen. Gewoon leuk om te weten dat er meer mensen in de buurt zijn. Hebben jullie al gekeken naar bevallings cursus en hoe zijn jullie van plan omdat te gaan doen. Online of in real life
Yvette1984
2 jaar geleden
Reactie op Anna 2033
Super leuk om te horen. Gewoon leuk om te weten dat er meer mensen in de buurt zijn. Hebben jullie al gekeken naar bevallings cursus en hoe zijn jullie van plan omdat te gaan doen. Online of in real life
Volgens mij wordt alles nog een beetje afgehouden. Voorlichting in het rkz is al afgelast, voor het spaarne heb ik hem nog staan. Verder denk ik maar dat ik het allemaal over me heen laat komen... ik ben er nog niet over uit wat te doen
Mellie91
2 jaar geleden
Ijmuiden it is :) ingeschreven bij het rkz voor die voorlichting naar helaas afgezegd dus nu besloten gewoon online in te lezen..