27 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben dat nu 1x gedaan. Mijn achterneef van 15jr. Die hadden we 3.50 per uur gegeven (op internet stond dat dat het minimum is).

2 jaar geleden

Hoi, ik kreeg vroeger 5 euro per uur. Vond ik ook wel netjes!

2 jaar geleden

In Amsterdam betaal je minimaal €10 per uur.

2 jaar geleden

Ik vind het heel afhankelijk van wat een oppas moet doen. Is het alleen bankzitten en slapen de kinderen alleen maar vind ik dat daar een ander bedrag tegenover staat dan ze ook naar bed moeten brengen etc.

2 jaar geleden

Wij geven onze 17 jarige oppas €3.50 pu. Op het nibud staan wat richtlijnen

2 jaar geleden

Ik heb de 1ste keer 3,50 gegeven em daarna 5 euro per uur

2 jaar geleden

Wij geven de oppas 5 euro per uur.

2 jaar geleden

Dankjulliewel!

2 jaar geleden

Ik paste vroeger zelf veel op. Voor 3.50 per uur kwam ik niet terug. Ook al heb je niets te doen. Je bent.je hele avond kwijt en kan zelf niets leuks doen. 5 euro per uur is normaler want dat ik oppaste is al 10 jaar geleden

2 jaar geleden

5 euro per uur betalen wij onze oppas.

2 jaar geleden

Wij geven 7 euro per uur voor oppas van 14/15 jaar maar boven de 18 10 euro per uur

2 jaar geleden

Op internet is trouwens een heel handig lijstje te vinden met tarieven en leeftijden en wat je dan mag verwachten van de oppas.

2 jaar geleden

Wij betalen 10€ per uur, vroeger werd ik ook zo betaald

2 jaar geleden

Wij hebben vorige week voor 3 uur oppassen (zonder naar bed brengen, kinderen sliepen), 20 euro betaalt. Oppas is 15 jaar oud. We hebben de adviesprijs afgerond naar boven.

2 jaar geleden

8 euro voor iemand die in de opvang werkt bij mijn dochter

2 jaar geleden

Poe ik vind de bedragen voor 15 jarigen wel erg hoog hoor. Ben benieuwd of dat ook in de regio’s verschilt? Hier om mij heen hoor ik dit soort bedragen echt niet

één jaar geleden

Wij hebben op donderdag avond soms een oppas voor 1/1,5 uur. Ze is 16 en we geven haar 10 euro per keer. Wij leggen onze zoon zelf op bed en als hij niet wil slapen en gaat huilen ga ik weer naar huis. Ze kan dus eigenlijk lekker tv kijken haha.

één jaar geleden

Hebben 2 zusjes die vaak samen of alleen oppassen. 17 en 15 jaar, 3,50 p. Uur vragen ze samen. Als een van hun alleen komt blijft het bedrag hetzelfde. Bij betalen ronden wij af naar boven.

één jaar geleden

Ik vind de bedragen van 10,- per uur ook echt flink. Zeker als het kindje op bed ligt en hun niks hoeven te doen. Beetje netflixen etc, eten wordt voor ze gehaald en alles.

één jaar geleden

Ja ik vind het ook veel. Zoveel verdiende ik in de horeca pas jaren later voor keihard werk