27 Reacties

één jaar geleden

Het Nibud heeft gewoon een heel overzichtelijk overzicht waar je de bedragen kan vinden van wat het Nibud adviseert om te betalen. Je hebt dan een leidraad. Het verschilt ook vind ik of het om 1 of meerdere kinderen gaat, of ze komt oppassen als ze al op bed liggen of ze naar bed moet brengen.

één jaar geleden

Wij betalen 5 en 6 euro. Voor 15 en 17 jarige

één jaar geleden

Ik zou voor 3,50 echt niet terug komen en voor €5 alleen komen als de kids op bed liggen en ik niks te doen had 😅. Misschien is de €10 die in de Randstad betaald wordt ook weer wat veel. Ik denk dat wij ca. 7,5 a 8 een normaal bedrag vinden voor die leeftijd. Hier Oost NL by the way

één jaar geleden

Wij hebben nu 3€ afgesproken, twee (apart van elkaar) meiden komen af en toe oppassen, de ene is 13 jaar met ouders als achterwacht, de andere 15 jaar. Ze waren hier beide tevreden mee. Ik kwam zelf vroeger voor 15€ voor n hele avond inclusief blijven slapen (dus ook de kids op bed brengen, en in de ochtend kwamen ze me wakker maken (dan waren ouders alweer thuis) bleef ik ontbijten en ging ik naar huis). Ik ging vaak met n vriendin en we maakten er gewoon n gezellige avond van. Toen ik 15 was had ik echt nog niet elk weekend n feestje of iets dus ik vond het helemaal prima. Toen ik 17 was, werd t vanzelf minder omdat ik zelf niet meer zo vaak kon.

één jaar geleden

Wij wonen in een dorp tussen twee grote steden. Geven 17 jarige €3.50 per uur.