5 Reacties

3 jaar geleden

Dat is best een goed idee! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar orthiflor is een goed merk. Ik heb er wel positieve ervaringen over gelezen in t verleden

3 jaar geleden

Ik gebruik het als kraamverzorgster in de kraamweek voor zowel moeder als kind, wanneer de ontlasting/darmen niet zo goed meewerken en heb er positieve ervaringen mee

3 jaar geleden

Ik heb het bij mijn eerste gebruikt toen ze kraampjes had (Bij haar voeding gedaan, niet zelf). Leek wel wat te doen. Nu ga ik er zelf morgen mee beginnen. Schijnt goed te zijn om 6 weken voor de bevalling al meer te starten.

3 jaar geleden

Ik gebruik al een hele tijd ortiflor prena fem, wist niet dat je ortiflor start ook direct aan je kindje kon geven, dat ga ik onthouden voor als ze inderdaad toch wat last lijkt te hebben :)

3 jaar geleden

Ik gebruik het op advies van de verloskundige en gynaecoloog, na een heftige blaasontsteking en antibiotica kuur. Ik kan het je aanraden! Makkelijk in te nemen, is smaakloos. Ik merkte gauw aan mijn ontlasting dat het mij goed deed. Probiotica geeft alleen maar voordelen voor mij en zowel mijn baby (die ook van de ABkuur mee heeft gekregen). Er zijn geen nadelen; als het niet wordt opgenomen gaat het weer met de ontlasting uit. Ik ben nu 34 weken zwanger en ga het gebruiken tot na de bevalling. Het advies is 6 weken voor bevalling starten. Natuurlijk gebruik ik het in combinatie met gezond en gevarieerd voedingspratroon. Vraag het anders aan je verloskundige.. ik zou niet zomaar op eigen houtje aan voedingssupplementen beginnen.