26 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd. Ik heb dit ook gehad. Ik had er een week last van, dus uiteindelijk mocht ik eerder bij de vk komen. Wij hebben een kloppend hartje gezien en alles was goed!

4 jaar geleden

Hoi hoi ik zag toevallig jou bericht ik heb sinds gisteravond was bruin bloedverlies de hele nacht geen last gehad vannochtend weer een beetje toen weer niks en nu weer word er heel erg onzeker van heb 2 dec een terugplaatsing gehad van een 8 cellige embryo bij de eerste keer heb ik dit ook gehad wel veel eerder en toen ging het mis ben nu ook zo bang dat het weer mis gaat 6 Jan pas de eerste echo

4 jaar geleden

Reactie op Ruth1990

Gefeliciteerd. Ik heb dit ook gehad. Ik had er een week last van, dus uitei ...
Dat geeft toch weer hoop !!!!

4 jaar geleden

Ik heb sinds gister ook wat bruinverlies soms roze erdoor. Ik vind het ook mega spannend. Heb verder weinig kwalen behalve hoofdpijn. Had eerst hele gevoelige borsten en dat is nu wel minder.. Wel regelmatig vandaag nog een trekkend gevoel naar de linker lies. Wij hebben dinsdag de eerste echo. Dan ook 6+4. Vind het echt eng 😥

4 jaar geleden

Ja hier ook bruin bloedverlies en ook van de week helder bloedverlies. Gelukkig was dat redelijk snel weer gestopt. En ging het weer over in bruin bloed(oud) gisteren echo gehad. Een vruchtje en een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben nu 6+1 dag

4 jaar geleden

Reactie op Janita1989

Ja hier ook bruin bloedverlies en ook van de week helder bloedverlies. Gelu ...
Ik heb dit ook! Alleen ik mag geen echo doen.. ik ben 6 + 2. Vrijdag 1e echo 27 dec dan ben ik 7+1 Ik hoop net als bij jou goed nieuws ❤

4 jaar geleden

Ik heb sinds gister ook licht bruin/rood bloedverlies en word er zo nerveus van.. dinsdag eerste echo. Ben zo bang dat het mis gaat 😥

4 jaar geleden

Ik heb al drie weken op en af oud bloed-verlies en afgelopen week kwam daar ook helder bloedverlies bij. Inmiddels twee keer een echo gehad en twee keer ons kleintje gezien met een kloppend hartje! Als je twijfelt altijd de verloskundige bellen, zij kan je geruststellen en duidelijkheid geven. Ook als dat betekent dat je meerdere keren voor hetzelfde belt (ik heb hier al vijf keer voor gebeld).

4 jaar geleden

Reactie op MarijkeYoshi

Ik heb al drie weken op en af oud bloed-verlies en afgelopen week kwam daar ...
Hoeveel was het toen dan? Ik heb nu wel een inlegkruisje met best wat bloed erin. Afvegen ook..

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Hoeveel was het toen dan? Ik heb nu wel een inlegkruisje met best wat bloed ...
Ik had toen eigenlijk echt alleen oud bloed. Vooral met afvegen. En soms een klein beetje 'vers' bloed. Maar geen inlegkruisjes vol zegmaar...

4 jaar geleden

Reactie op JMM

Ik had toen eigenlijk echt alleen oud bloed. Vooral met afvegen. En soms ee ...
Ben bang dat het hier misse boel is. Het is echt een combinatie van bruin maar ook helderrood. Dinsdagochtend hebben we een echo. We zijn nu een weekendje weg dus nu bellen heeft ook geen zin. Wij gaan er vanuit dat we geen goed nieuws krijgen dinsdag. Bedankt voor het reageren!

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ben bang dat het hier misse boel is. Het is echt een combinatie van bruin m ...
Ik weet dat ik bij de eerste ook echt bloedverlies gehad heb. Echter mijn verloskundige zei toen: het is pas echt mis als je erge menstruatieachtige buikpijn hebt en meerdere inlegkruisjes nodig hebt. Ik hoop evengoed op het beste voor je! Spannend hoor! Hoever ben je nu? Zou een innestelingsbloeding kunnen zijn?

4 jaar geleden

Reactie op JMM

Ik weet dat ik bij de eerste ook echt bloedverlies gehad heb. Echter mijn v ...
Ik ben nu 6 weken en 1 dag. Dus ik weet niet of dat nu nog kan. Als ik er op Google zie ik wel dat erg veel mensen bloedingen hebben in deze periode. Het zijn geen stolsels verder. Buikpijn heb ik ook niet. Bruinverlies begon gister. Vanmorgen een test gedaan voor het idee, die was direct knalpositief, streepje was net zo donker als dat tweede streepje. Ik dacht het zit wel goed. Maar nu met dat rode bloed erbij.... We gaan het zien dinsdag.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ik ben nu 6 weken en 1 dag. Dus ik weet niet of dat nu nog kan. Als ik er ...
Ik snap dat je hier bang van Word. Ik dacht toen ook dat het echt afgelopen was. Ik dacht toen al na over curretage... En toen zagen we een mooi kloppend hartje. En nu ondertussen een levendig manneke van 2! Probeer evengoed te genieten van het weekend weg!

4 jaar geleden

Reactie op JMM

Ik snap dat je hier bang van Word. Ik dacht toen ook dat het echt afgelopen ...
Bedankt!!

4 jaar geleden

Ik ben 6:2 zwanger en heb gisteren avond ook bij afvegen bruin/rose bloed gehad. Ook helemaal onzeker geworden. Ik heb 3 januari de eerste echo. Heb al twee weken beetje buikpijn menstruatie achtig trekkend. Maar dat is nu voor me gevoel iets meer stekend. Ben erg bang dat het mis is. Mijn vriend en ik zitten nog niet op één lijn ook over de voortzetting dus voel me erg alleen hierin. Als ik dan bijvoorbeeld zeg dat ik me zorgen maak. Zegt hij: maak je niet druk het is ook nog niets. 😕 Heel naar dat we er verschillend over denken en vervelend want geeft mij het gevoel dat hij het niet erg zou vinden als het mis is. Hij zegt van wel. En stelde ook voor om gisteren naar ziekenhuis te gaan of iemand te bellen. Dat heb ik gedaan verloskundige zei dat het een gesprongen vaatje kan zijn. Hopen dat het goed zit 🙏 en dat wij eruit komen.

4 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Hoeveel was het toen dan? Ik heb nu wel een inlegkruisje met best wat bloed ...
Het was bij mij een heel klein beetje in het toilet af en toe en bij het afvegen zat het toiletpapier wel vol. Heb geen helder bloed in mijn ondergoed gehad, wel oud bloed. Steeds kleine hoeveelheden. Vanmorgen ook weer oud bloed bij het afvegen.

4 jaar geleden

Ik heb nu sinds iets meer dan een week elke dag wat bloedverlies. Af en toe bij het afvegen. Geen buikpijn verder. Afgelopen maandag een echo gehad. Met een mooi kloppend hartje. Mag morgen weer voor een echo.

4 jaar geleden

Ik ben 6+6 en heb dit heel af en toe ook. Beetje bruin en af en toe een klein klein beetje rood bij afvegen. Mijn beste vriendin heeft er ondertussen 5 zwangerschappen opzitten en zij wist me gerust te stellen toen ze zei dat je je pas echt zorgen moet maken als je meer dan een half eierdopje roos bloed verliest. Anders is het gewoon nog van de innesteling of adertje. ♥️

4 jaar geleden

Reactie op JMM

Ik snap dat je hier bang van Word. Ik dacht toen ook dat het echt afgelopen ...
Omdat ik onzeker was bij thuiskomt toch de gyn gebeld. Ik mocht direct komen voor controle. Helaas vastgesteld dat ik inderdaad een miskraam doormaak. Het was voor mij eigenlijk al een bevestiging. Ik wens alle dames hier een prachtige zwangerschap en hoop snel weer aan te kunnen sluiten. Liefs.