11 Reacties

4 jaar geleden

Gefeliciteerd. Wij hebben er voor gekozen het haar vrijwel meteen te vertellen, en ook alle risico's eerlijk verteld. Om 2 redenen eigenlijk. Ze is 11 en had al meteen door dat mijn puregon spuit weg was uit de koelkast daarnaast wilde ik hoe dan ook dat zij het als eerst zou weten. En idd ze heeft haar mond voorbij gepraat tegen haar vader. Het zij zo ze mag blij en bezorgd zijn, ik heb alleen hem gevraagd het nog wel stil te houden tot we er zelf mee komen. :)

4 jaar geleden

We hebben het trouwens met pakjesavond aan haar verteld. We hadden een grote doos vol met snippers gedaan met een gedicht en klein pakje waarin een rompertje zat met de tekst: ik ben dit jaar het mooiste cadeautje

4 jaar geleden

Wat leuk gefeliciteerd! Ik ben nu zelf 4 weken en 3 dagen zwanger. Mijn partner heeft 2 kids 8 en 4.l, wij vertellen het pas na de eerste echo 8wk. Succes!!

4 jaar geleden

Hai hai allereerst gefeliciteerd!!!!! Ik ben 8 weken en hier zat ik ook mee te tobben. Mijn partner en ik hebben het v volgende besloten. Ik heb ook 2 kids 13 en 6 jaar. Die van 13 ga ik het binnenkort wel vertellen maar die van 6 ga ik het bij 12 weken pas zeggen die kan niet echt een geheim bewaren en hij wou al heel graag een broertje of zusje.

4 jaar geleden

Ik heb t heel snel verteld aangezien mn dochter al riep dat er een baby in mn buik zit voordat ik überhaupt een positieve test in mn handen heb gehad. Het kan altijd fout gaan, maar dan heb je wel de steun van de mensen om je heen denk ik dan

4 jaar geleden

Herkenbaar dilemma. Ik heb nog geen kinderen maar ben nu net erachter gekomen dat ik zwanger ben maar het is nog zo bizar pril maar onze families weten dat we aan het proberen zijn en ik ben een grote fan van wijn dus als ik niet drink met kerst valt t echt op .. en moet bepaalde gerechten ook weigeren (gerookte zalm) dus ben bang dat we het nu al moeten vertellen terwijl het nog zo onzeker allemaal is..

4 jaar geleden

Ik heb 2 kinderen van 10 en bijna 12 uit mijn 1e huwelijk. Mijn kinderen hebben het meteen te horen gekregen zodra ik erachter kwam en ze zijn onwijs blij! Hun vader t nieuws vertellen maakt me minder enthausiast ookal zijn we al 7 jaar gescheiden 😎maar ik vind t heel raar als hij t van hun moet horen.

4 jaar geleden

Hi ik heb een dochter van 16 en een zoon van 5. Bij mijn zoon zwanger geworden dmv eiceldonatie na ruim 5 jaar IVF. Nu spontaan en heel onverwacht zwanger 10 w

4 jaar geleden

Ik ben pas een paar weken (weet niet precies hoever nog) maar heb het wel al verteld aan mijn dochtertje van 5. (Ook met uitleg dat het wel moet gaan groeien wil er een echte baby komen) We hadden samen een kado gekocht voor papa onder de kerstboom en dat hield ze ook goed geheim. Wel uitleg gegeven dat het nog ons geheim is en alleen als wij het zeggen mag ze het vertellen. Met kerst aan onze families verteld. Kwam ik vandaag bij een neef van mijn man, had zijn moeder het al verteld. Ik was naar de wc en die vroeg aan mijn dochtertje wat heeft mama in de buik. Kwam ze lief naar de wc gelopen om te vragen wat ze moest doen 😇😂

4 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Ik heb 2 kinderen van 10 en bijna 12 uit mijn 1e huwelijk. Mijn kinderen he ...
Oh ja dat herken ik wel ja. Ik heb het de kinderen verteld en toen ik ze naar hun vader bracht, heb ik het daar ook gelijk verteld. Daar zag ik tegen op, terwijl wij ook al 8 jaar uit elkaar zijn.

4 jaar geleden

Wij gaan het onze kids (13,11,9 en 2) aanstaande donderdag vertellen (als ze terug zijn van de “andere kant”). We hebben gewacht tot de 1e echo afgelopen vrijdag en deze was goed. We zeggen erbij dat het nog even geheim moet blijven totdat we een volgende echo hebben gehad, de vorige keer (bij onze dochter van 2) vonden ze dat eigenlijk ook wel bijzonder zo’n “geheimpje”. Na 10 weken hebben we het iedereen verteld en toen onze exen ingelicht. Dat blijft wat ongemakkelijk maar die reageerden allebei prima.