5 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk dat dit een buikgriepje is, waardoor haar maag wat overhoop ligt. Dat kan tot dik 2 weken duren. Heb er zelf het voorbije jaar 3x last van gehad, en dan voel je je idd best ellendig, waardoor minder eetlust, etc. Ik zou haar gewoon nog enkele daagjes rustig houden en enkel licht verteerbaar eten geven. En misschien af en toe wat paracetamol tegen het zieke gevoel. En anders gewoon naar de dokter gaan.

3 maanden geleden

Reactie op Miss V

Ik denk dat dit een buikgriepje is, waardoor haar maag wat overhoop ligt. D ...
We zijn vorige week meteen de dag erna naar de dokter geweest en die zei dat het (virale) buikgriep kon zijn, maar evengoed een vergiftiging. Weinig oplossing gekregen dus 🙈 het makkelijk verteerbare gaan we hier wel inderdaad even op letten nu!

3 maanden geleden

Reactie op Ann-SophieC

We zijn vorige week meteen de dag erna naar de dokter geweest en die zei da ...
Een vergiftiging gaat normaal snel over.

3 maanden geleden

Reactie op Miss V

Een vergiftiging gaat normaal snel over.
Dankje voor de hulp! Hopelijk heb je in 2024 minder last van de lelijke griepjes 😊

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft dit ook laatst gehad. Twee nachten meerdere keren gespuugd, met daartussen twee nachten dat er niks aan de hand was. Ik snap nog steeds niet waar het van kwam. Hij moest zelfs nog ruim een week snachts kokhalzen en ik hoorde aan zijn keel dat er wat omhoog kwam. Overdag merkte ik niks aan hem, maar dat had hij ook met dubbele oorontsteking dus dat doet hij vaker. Nu niks aan de hand. Ik zou het nog even aankijken en inderdaad wat licht verteerbaar eten geven, niet te veel zout of vet. Hopen dat het net als bij mijn zoontje nu voorbij is 🤞