5 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Nikietje
Ben je in 1 keer overgestapt of heb je het rustig aan opgebouwd
In 1x overgestapt wel. Het gaat sinds gisteren iets beter lijkt het wel, maar nog steeds wel onrustig 🤷🏽♀️
5 jaar geleden
Hoi Arzoe, ik heb een tijdje combi bv en kv geitenmelk gegeven en uiteindelijk volledig kv op basis van geitenmelk. Ik had op een gegeven moment ook het idee dat de geitenmelk geen favoriet meer was, mijn dochtertje leek het vaker zuur te hebben, leek soms geen trek te hebben in de fles en wat ze spuugde rook ontzettend zuur. Ik ben toen overgestapt op Hipp (koemelk), waar dit opeens ook weer bij gebeurde, en nu hebben we Biobim (ook koemelk, dat gaat heel goed). Jij wilt voor jouw zoontje geitenmelk gebruiken ivm eczeem natuurlijk dus misschien goed om te weten dat er meerdere merken zijn (Nannycare, Pure Goat), misschien zit daar nog verschil in(?), dat heb ik nooit uitgeprobeerd dus dat weet ik niet. Ook heb ik wel eens gelezen dat iemand een beetje vanillesuiker toevoegde aan de fles, dan smaakt het misschien iets lekkerder. Als je zoontje namelijk beter reageert op de geitenmelk kan ik me voorstellen dat je hem dat het liefst blijft geven, maarja, je wilt ook dat hij toch wel zin heeft in zijn fles... Lastig hè? Bij mij bracht het overstappen op andere voeding verder nooit echt problemen, aan de ontlasting was het soms te merken. Vaak zeggen ze dan toch dat je het twee weken moet aankijken, maarja... Luister vooral naar je gevoel zou ik zeggen. Hopelijk kun je er iets mee. Succes!
5 jaar geleden
Reactie op AndreadR
Hoi Arzoe, ik heb een tijdje combi bv en kv geitenmelk gegeven en uiteindel ...
Hoi Andrea, dank voor je uitgebreide bericht! Ja, ik moet zeggen hij heeft wel betere ontlasting. Lijkt alsof het beter gaat, misschien was het toch even omschakelen voor hem. Nu hopen dat het beter gaat met z'n eczeem! 🤞