3 Reacties

2 jaar geleden

Oef, wellicht de verlatingsangst periode die is aangebroken.. zo zielig als die kleintjes zo naar je zoeken en alleen maar toenadering willen! Onze dame ook sinds 4 dagen, precies wat jij schrijft. Wij geven er na een uur/twee uur proberen toch wel aan toe en leggen haar op het aankleedkussen tussen ons in. Dan slaapt ze als een roosje. Ze zeggen altijd om er niet aan toe te geven, maar ze hebben je niet voor niets nodig en behoefte aan jou. Dit is het enige wat ik een beetje kan bedenken. Echt andere tips heb ik helaas ook niet. Dit is hier ook echt het enige wat werkt

2 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Oef, wellicht de verlatingsangst periode die is aangebroken.. zo zielig als ...
Ja ik ben er ook bang voor, ze wilt heel de dag alleen maar aan mij of mijn man geplakt zitten. Als je haar aan een ander wilt geven, is het gelijk huilen. Ze slaapt S’nachts altijd al tussen ons in, anders krijg ik echt geen slaap hihi. Het wordt alleen steeds erger, hoop vooral voor haar dat het wel snel beter wordt, is gewoon echt zielig om haar zo te zien. 🥲

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, gelukkig niet meer elke avond maar het is al zo'n anderhalve maand aan de gang. Hij ligt enorm overstuur te huilen, en als ik dan in zijn kamer kom om hem te troosten schiet hij overeind en kruipt hij zo snel mogelijk naar de zijkant van z'n bed om zich aan me vast te kunnen klampen. Ik kan dan ook echt niet weglopen, dat is meteen weer krijsen, alleen oppakken helpt. Soms lukt het om hem in slaap te wiegen en weer weg te leggen, maar hij heeft ook de nodige nachtjes in ons bed doorgebracht. Het CB zei laten huilen omdat ze er anders aan zouden wennen dat ze 'beloond' worden als ze gaan huilen, maar ze kunnen me wat. Je kindje wil gewoon heel graag bij je zijn en hoe zwaar dat voor ons ook is, ik kan het echt niet over m'n hart verkrijgen om hem dan maar te laten brullen en hem het idee te geven dat er niemand komt als hij ons nodig heeft 🥺 Maar goed, het is hier al niet meer elke avond, dus het zal ook wel weer een fase zijn 😅