35 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, Afgelopen zaterdag dus bij de homeopaat geweest. Hij heeft mij een aantal kuren (voor het ontstoren van de oxcytocine) gegeven en hier kan ik mee beginnen. Hij verwachtte met enkele weken al resultaat.

2 jaar geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Hoi, Afgelopen zaterdag dus bij de homeopaat geweest. Hij heeft mij een aa ...
En hoe gaat het met je?

2 jaar geleden

Hoi, weet niet of ik wij het hebben gehad maar ik begrijp jou echt met je verhaal. Pff mij hebben ze super veel weeenopwekkers gegeven en hormonen … mijn kind wou de eerste maanden gewoon niet slapen elke avond tot 12 uur wakker … boos chagrijnig alleen maar huilen .. het slapen was een hell tot 1 jaar ( en ik was ook echt een hell 😵‍💫🤭)

2 jaar geleden

Hoi, weet niet of ik wij het hebben gehad maar ik begrijp jou echt met je v ...
Goh. Net alsof het een baby was en jij door het slaapgebrek ook niet jezelf was.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom90

Goh. Net alsof het een baby was en jij door het slaapgebrek ook niet jezel ...
Nee .. me leverwaarde was te laag en allemaal onderzoeken en ik viel steeds flauw … dus dat was het niet maar het is erg lang en ingewikkeld .. gelukkig ben ik er van af. Ik geloof alleen wel dat die weeenopwekkers niet goed zijn voor de baby en de moeder.

2 jaar geleden

Wow hier schrik ik wel van, ik heb heel veel weeënremmers en ook weeënopwekkers gehad + ruggenprik en ook infuus. Me zoontje slaapt nu nog steeds niet goed, word nog steeds elke nacht wakker. De eerste maanden huilde hij extreem veel, maar bleek ook aan eczeem te liggen. Hij word heel snel wakker, en is heel erg prikkelbaar. Zelf merk ik aan mezelf dat ik sws na de bevalling niet meer mezelf herken, en nu ik 18 weken zwanger ben word dat versterkt(vast door de hormonen) . Ik heb er nooit eigenlijk bij stilgegaan, als ik eerlijk ben.

2 jaar geleden

Reactie op cherelle89

En hoe gaat het met je?
Helaas niet gestart met de middeltjes omdat ik weer zwanger ben. Homeopaat gaf aan dat het wel kon, maar ik doe het liever niet.

2 jaar geleden

Nee .. me leverwaarde was te laag en allemaal onderzoeken en ik viel steed ...
Sorry bedoel te hoog*

2 jaar geleden

Wow hier schrik ik wel van, ik heb heel veel weeënremmers en ook weeënopwek ...
Ik had veel van de weeënremmers omdat ik met 33 weken ontsluiting had gekregen. Uiteindelijk met 38 bevallen, maar me bevalling ging te snel, kreeg weeënstorm en lichaam was op. Dus kreeg remmers, vervolgens bleef ik hangen in cm, kreeg ik weer opwekkers. En zat onder de ruggenprik medicatie en infuus. Best teveel, me hartslag was ook laag steeds. Ga dit keer heel goed nadenken wat ik dit keer ga doen.

2 jaar geleden

Ik had veel van de weeënremmers omdat ik met 33 weken ontsluiting had gekre ...
Maar lieve mama wat had je anders moeten doen dan? Je had met 33 weken ontsluiting. En je hebt de bevalling weten uit te stellen tot een voldragen termijn. Hier mag je SUPER trots op zijn! Of je nu gelooft in die oxytocine bijwerkingen of niet, het alternatief was sowieso slechter.

2 jaar geleden

Reactie op Boysmom90

Maar lieve mama wat had je anders moeten doen dan? Je had met 33 weken onts ...
Jaa daarom ook hoor, het moest wel ik had ook geen keuze idd. Jaaa ben ik ook😢, de zwangerschap was zo eng en spannend. Ik was blij dat ik toch tot week 38 had volgehouden. Maar ik twijfel wat ik bij deze bevalling ga doen, mede omdat ik zo erg trilde door al de medicatie en vooral de ruggenprik. Been was even verlamd, me hartslag ging naar 89. Idk, maarja ik ga denk ik dat goed bespreken met de verloskundige of klinische verloskundige(hoor deze maand of ik weer medisch moet of voor het eerst niet)

2 jaar geleden

Volgensmij zijn er ook andere soorten pijnstilling, maar ik mag geen lachgas vanwege erge astma met medicatie.

2 jaar geleden

Ik snap je helemaal!

2 jaar geleden

wauw ik heb heel lang gedacht dat ik het fout deed maar nu is dit lees en onderzoek heb gedaan weet ik zeker dat zowel ik als me kindje hier last van hebben.