11 Reacties

3 jaar geleden

Is het echt een soort "bandgevoel"? En houd je ook vocht vast?

3 jaar geleden

Hmmm, klinkt als een band gevoel rond je middenrif.. hoe is je bloeddruk?

3 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb het ook meer in de avond.. Ik dacht dat het om een zenuw ging die pijn doet, maar dit heb ik zelf bedacht. Bij mij is het juist in m’n rug (tussen schouderbladen) en steekt het door naar rechts onder m’n borst. Destijds met VK gesproken, zwangerschaps vergiftiging heeft als symptoom stekende pijn tussen schouderbladen, maar ook nog veel meer en is het bij mij dus niet.. Misschien bij jou wel even goed om dit te checken bij VK?

3 jaar geleden

Ik had dat een paar weken geleden ook maar was een spierscheur door veel Te hoesten. Maar mijn gynaecoloog heeft wel Gevoeld of het niet de lever of mild was. Bel je verloskundige en Laat het checken!

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Herkenbaar! Ik heb het ook meer in de avond.. Ik dacht dat het om een zenuw ...
Ja dat vertelde ze dus ook bij mij. En moest opletten dat het niet naar mijn rug ging. Maar verder heb ik dus nergens last van kwa symptomen van een zwangerschapsvergifteging

3 jaar geleden

Ik had dat een paar weken geleden ook maar was een spierscheur door veel Te ...
Had je het dan ook alleen in bepaalde houdingen, of continue?

3 jaar geleden

Reactie op Mir123

Had je het dan ook alleen in bepaalde houdingen, of continue?
Bepaalde houdingen. Maar paar weken last gehad omdat die spiertjes daar traag herstellen en zeker als je constant beweegt. Maar ik zou toch laten controleren, beter voorkomen.

3 jaar geleden

Ik heb het gisteren toevallig gevraagd bij de 30 weken echo. Vooral rechts onder mijn borst voelt het beklemmend met regelmaat en vooral wanneer ik wil slapen. De verloskundige zei dat dit vanaf week 28 kan omdat de baby steeds hoger komt richting het middenrif. Ook lag ze bij mij eerst dwars en nu in goede bevalrichting. Ik heb een klein torso dus elke trap is voelbaar. Moest me vooral niet te druk erover maken en er rekening mee houden dat het nog wel erger ging worden

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Hmmm, klinkt als een band gevoel rond je middenrif.. hoe is je bloeddruk?
Dat klopt indd! Bloeddruk is helemaal goed, en ook geen andere symptomen

3 jaar geleden

Ik heb dit ook! Al heel vroeg begon de rugpijn tussen de schouderbladen, en sinds week of 10 al pijn onder mijn rechterborst. Fysio zei dat het de rugspieren zijn die doorlopen naar de voorzijde, en daar het gewicht van de buik ook mee moeten dragen. Ik draag zelf nu zo’n min mogelijk bh’s (scheelt echt in de pijn aan de voorkant). VK zei ook gewoon uitzingen die pijn 😫 nu 27+5

3 jaar geleden

Ik heb ook enorm last hiervan en inderdaad ook vooral wanneer ik ga slapen. Ik heb het idee dat de pijn tussen mn schouderbladen vooral komt omdat ik me snachts in allerlei posities wurm omdat mn lage rug/bekken zoveel pijn doet