20 Reacties

3 jaar geleden

Komt door je bekken, wellicht bekkeninstabiliteit. Fysio of kine kan wonderen doen

3 jaar geleden

Ja dit heb ik ook ?!

3 jaar geleden

Ja heb ik ook! Ook de zijkant van mijn buik als ik mij wil omdraaien echt geen pretje..

3 jaar geleden

Hier ook. Komt inderdaad door bekkeninstabiliteit.

3 jaar geleden

Hier net hetzelfde! Kan er 's nachts bijna niet van slapen :(

3 jaar geleden

Ja klopt! Ik draai om met mn buik richting het bed en dan heb ik het niet. Ik weet niet of jullie dat hebben geprobeerd? Dus dan even op handen en knieën en weer gaan liggen. Is echt bandenpijn, heb het er met mijn gyneacoloog over gehad.

3 jaar geleden

Yes dat zijn inderdaad de banden in je bekken, wat kan helpen is je buikspieren aanspannen en je knieën buigen en als 'hefboom' gebruiken

3 jaar geleden

Heb ik ook maar dan in me onderbuik . Heb erg moeite om om te draaien snachts, helaas moet dit wel paar keer anders zit alles vast en doet het helemaal pijn.

3 jaar geleden

Ik had hier ook mega last van, als ik heel erg oplet met omdraaien (rustig en 1 been gestrekt en 1 been opgetrokken) ging het prima maar ik ben erg lomp ‘s nachts 😬 Dus toch telkens pijn, kreeg er ook overdag last van. Dus nu slaap ik met een buikband en ook overdag nergens meer last van! Bij mij was het echt bandenpijn, was bang voor bekken problemen maar ik kan nu ook prima weer rondjes wandelen

3 jaar geleden

Reactie op Steephz

Hier net hetzelfde! Kan er 's nachts bijna niet van slapen :(
Same ! Kan er ook niet door slapen 's nachts 😣

3 jaar geleden

Heel herkenbaar heel veel zeer in mijn schaambot als ik me draai of keer in bed of wil recht komen uit bed of de zetel

3 jaar geleden

Draaien met een kussen tussen je knieen ingeklemd helpt bij mij heel goed!

3 jaar geleden

Yep bekkenpijn hier. Had er meer last van, nu alleen met draaien in bed en bed uit komen. Bij fysio geweest en weet hoe ik moet draaien/opstaan om de pijn te minimaliseren maar ja toch doet het soms zeer.

3 jaar geleden

Ik neem tegenwoordig voor het slapen gaan 2 paracetamol. Dit verlicht de pijn in de nacht heel erg bij mij.

3 jaar geleden

Hier ook last helaas, gisteren zelfs bijna niks meer kunnen doen nadat ik uit de zetel kwam van mn schoonmoeder😭 had controle en mn zoontje was daar even gaan spelen en toen wast een hele dag hel geweest. Geluk gehad dak toch nog in bed geraakte en dat het vandaag beter is alleen voel ik me zo beroerd, alsof ik een nachtje opstap ben gegaan en veel heb gedronken🙈

3 jaar geleden

Hi, ik heb enorme rugpijn. Wat mij helpt met draaien is: hakken in je matras drukken en druk zetten op je buitenste been om zo met je beenspieren te draaien. Hiermee ontlast je je bekken. Helpt mij enorm. Verder slaap ik met een voedingskussens en heb ik een papegaai gehuurd waarmee ik me omhoog kan trekken. Veel succes!

3 jaar geleden

Reactie op Mandy993

Draaien met een kussen tussen je knieen ingeklemd helpt bij mij heel goed! ...
Bij mij ook idd!

3 jaar geleden

Herkenbaar.. ben al 3 uur wakker en al een kruik gemaakt.. de warmte verlicht wel maar de slaap bleef uit.. icm honger en maagzuur.. 😅😂 Maar idd een kussen tussen je knieën en goed je beenspieren gebruiken.. een bekkenbodemfysio vragen mee te denken is ook fijn! Sterkte!

3 jaar geleden

Vooral door pijn in me rug, rechterzij en heel gek maar als ik op mijn linkerzij wakker word om te draaien heb ik zo’n pijn tussen de schouderbladen.. 😖🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik herken het ook! Heel irritant.. ik probeer steeds m’n buik vast te houden/ ondersteunen en Idd m’n knieën bij elkaar te houden, dat helpt wel wat!