29 Reacties

4 jaar geleden

De ah heeft 100% pindakaas

4 jaar geleden

Pindakaas van het merk de kleinekeuken staat bij de baby producten:)
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Pindakaas van de kleine keuken! Staat hier gewoon bij de babyproducten bij de AH :)

4 jaar geleden

Zelf maken. Gewoon lekker noten kiezen en in de blender

4 jaar geleden

Vanaf wanneer mogen ze dat? 🙈

4 jaar geleden

Zelf maken! Het is echt super simpel☺️

4 jaar geleden

Jumbo heeft er ook een met 100% noten

4 jaar geleden

Reactie op Brittvds

Vanaf wanneer mogen ze dat? 🙈
4 maanden goed tegen allergieën

4 jaar geleden

Reactie op Miep27

4 maanden goed tegen allergieën
Mijn kinderarts zegt dat hier geen bewijzen voor zijn en ik beter kan wachten tot 8 maand 😯

4 jaar geleden

Hoe gaan jullie dit geven, ben bang dat de pindakaas in de keel blijft hangen
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Je hebt dit gewoon van Calvé (Calvé pindakaas 100%). Wij beginnen er komend weekend mee, is dan 5,5 maand oud

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Hoe gaan jullie dit geven, ben bang dat de pindakaas in de keel blijft hang ...
Ik heb mijn zoontje op een lepel laten sabbelen, hij vond het heerlijk! Die 100% pindakaas is wat dikker dus hij krijgt het er alleen af als hij goed sabbelt. Gaat hier prima!

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Ik mix het met banaan

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Ik ga het door het bananen hapje doen

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Mengen door je groente- of fruithap en je begint met een minimale hoeveelheid dus echt plakken zal het nog niet

4 jaar geleden

Elk huismerk heeft een 100% pindakaas versie! Tenminste, ik heb ze van de AH, de Plus, de Jumbo en Picnic thuis gehad.

4 jaar geleden

Zelf maken van ongezouten noten. Gooi de noten in de blender en laat draaien tot de gewenste consistentie is bereikt. Zo maken wij zelf de lekkerste en zout- en suikervrije notenpasta’s.

4 jaar geleden

Reactie op Inny

Ik deed in het begin een beetje op me vinger en dan in haar mond nu doe ik het gewoon op een klein Baby lepeltje en daar kan ze lekker op sabbelen

4 jaar geleden

De AH 100% pindakaas gebruiken wij. Das echt de verantwoordelijkste keuze qua zout/suiker.

4 jaar geleden

Ik ben totaal vergeten dat er suiker en zout in de Calvé pindakaas zit 😂 Gewoon niet over nagedacht van te voren! Inmiddels heeft mijn zoon het al twee keer gegeten, dus het kwaad is al geschied 😅 Het is zelfs degene met stukjes pinda erin ☺ Ik had gewoon zijn plastic lepel in de pot gedaan en een half lepeltje gegeven om op te sabbelen. Ging goed en hij leek het heerlijk te vinden! Ik maak me er maar niet druk om om dat ienieminiebeetje zout en suiker.