29 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Duurt hier nu een week of 3/4 driftbuien bij nee. Niet alleen willen slapen

2 jaar geleden

Dat heeft Fien hier ook gehad! Het is inderdaad weer een fase... Dus die gaat ook weer voorbij! Succes mama!

2 jaar geleden

Haha, nou ik merk het met kleine dingen die ze vroeger helemaal niet erg vond. Luier verschonen is ineens drama. Als ze door krijgt dat ze naar bed gaat probeert ze ook op alle mogelijke manieren de slaapkamer uit te komen. En als ik zeg nee lacht ze me uit en “rent ze hard” weg 🤣. Vanbinnen moet ik er soms wel om lachen maar het is indd behoorlijk pittig. Ach alles heeft zo z’n charmes 😭😅🤣 😘

2 jaar geleden

Hoe oud is je dochtertje? Mijne is nu bijna 14 maanden en het is alsof je mijn kind omschrijft. Man, niet te doen. Niks is goed.

2 jaar geleden

Zoo herkenbaar... hier is het in de nacht ook zoo gezellig... huilen huilen huilen.. zodra ik hem optil is die stil, gaan we even kroelen en leg ik hem weg en dan gewoon krijsen als een speenvarken.. dit gewoon 2 a 3uur lang 😴.

2 jaar geleden

Reactie op frummeltje-24

Hoe oud is je dochtertje? Mijne is nu bijna 14 maanden en het is alsof je m ...
Ja ook 14 maanden! Ohhh zou het dan toch echt een fase zijn laten we het hopen 🙈

2 jaar geleden

Hier zoontje van ongeveer 14,5 maanden en ook herkenbaar. Als baby was hij heel rustig, huilde weinig. Tot zijn 1 jaar was hij vrolijk en vooral gemakkelijk. Je zette hem in een stoel mee aan tafel, en kon uren blijven zitten. Of in het karretje in de supermarkt. Sinds kort na zijn eerste verjaardag zijn al die dingen ook drama. Na 5 min gaat hij proberen eruit te kruipen. Krijgt hij zijn zin niet, dan gaat die als een paling op de grond tekeer. Smijt ook alles op de grond, vrij hard, zoals bvb zijn flesje als hij genoeg heeft. Eten is ook regelmatig een hel, en over luier verschonen spreek ik al niet meer, dat is pure fitness voor mij 😂. En bij de onthaalmoeder gaat alles prima, ze heeft zelfs gefilmd hoe rustig hij op de verschoontafel blijft liggen omdat ik het niet kon geloven. Ik hoop hier ook een fase, maar duurt nu wel al dik 2 maanden 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Zoo herkenbaar... hier is het in de nacht ook zoo gezellig... huilen huilen ...
Ja precies! Hier ook regelmatig een nachtje waarin ook niks goed is. Zó vermoeiend ook voor ons🙊

2 jaar geleden

Reactie op Mamavannoraa

Ja precies! Hier ook regelmatig een nachtje waarin ook niks goed is. Zó ver ...
Op die moment denk ik echt : Kan niet wachten tot je kan je praten

2 jaar geleden

Onze zoon van 14 maanden exact hetzelfde! Ergens wel fijn om te lezen dat andere mama's dit ook herkennen dat geeft dan weer een stukje bevestiging dat het er bij hoort🤭 Vind het wel 1 van de ergere sprongen moet ik zeggen ! Zo een eigen willetje.. niet willen eten, krijsen als hij op bed moet

2 jaar geleden

Jaaa wij ook hetzelfde hier, mijn zoontje is nu bijna 14 maanden en bij elke nee komt er een mega tantrum erachteraan, snachts wordt hij ook minimaal 5x wakker

2 jaar geleden

Reactie op Nanni55

Onze zoon van 14 maanden exact hetzelfde! Ergens wel fijn om te lezen dat a ...
Ja vind ik ook! Ik was al bang dat haar karaktertje was veranderd ofzo maar als ik dit lees allemaal heb ik weer vertrouwen dat het goed komt

2 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Op die moment denk ik echt : Kan niet wachten tot je kan je praten
Ik ook! Dat ze eens kan zeggen wat er speelt..

2 jaar geleden

Oef en dan vooral het slapen hier… overdag amper een uur aantikken in totaal en snachts alleen maar de krijsmodus aan! HOE DAN. Maar fijn om te lezen dat meer dit (her)kennen en vooral dat t écht goed komt…

2 jaar geleden

Fase.. Echt een fase.. Die van ons heeft 'm ook gehad, ik vond het echt een héle heftige! Een maand lang de hel.. En op het moment dat ik er echt klaar mee was en bereid was 'm een nacht ergens anders te laten slapen knapte hij op en nu hebben we echt het liefste kind ooit! Grootste verschil vind ik dat hij nu veel beter alleen kan spelen. Af en toe even bevestiging bij mama en dan weer verder spelen. Ik geniet weer, dat was er heel even vanaf kan ik wel zeggen 😅

2 jaar geleden

Oja, en de uitvoering van de 'stervende zwaan' hebben wij regelmatig mogen aanschouwen, bij alles wat 'm niet zinde gooide hij zich op de grond. Nog bozer, want deed natuurlijk pijn. Maar nu ook weer klaar gelukkig.

2 jaar geleden

Reactie op Ynsol

Oja, en de uitvoering van de 'stervende zwaan' hebben wij regelmatig mogen ...
Stervende zwaan 😂😂😂

2 jaar geleden

Reactie op Ynsol

Oja, en de uitvoering van de 'stervende zwaan' hebben wij regelmatig mogen ...
Ja precies dit!!

2 jaar geleden

Reactie op Maya Jade

Jaaa wij ook hetzelfde hier, mijn zoontje is nu bijna 14 maanden en bij elk ...
Ja preciessssss dit. Erg vermoeiend.

2 jaar geleden

Oh wij zijn ook zo moe momenteel, onze zoon slaapt soms zelfs maar weer bij ons! Anders blijft hij huilen. Het is een groot drama.