29 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Ynsol

Oja, en de uitvoering van de 'stervende zwaan' hebben wij regelmatig mogen ...
😂😂😂😂 Beste verwoording ooit !

2 jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal, erg pittig nu!

2 jaar geleden

Ooh herkenbaar! Niks is meer goed, kan zich niet meer zelf vermaken.. wil bij mij op de bank op schoot, 1 sec. En dan wil ze weer weg maar op de grond zetten en het alarm gaat alweer af.. Pff.. komt niet meer tot spelen, wil niet meer/ nauwelijks eten.. ik hoop dat de fase snel voorbij is.. 🙏🙏

2 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Zoo herkenbaar... hier is het in de nacht ook zoo gezellig... huilen huilen ...
Jaaa dit hebben wij precies hetzelfde!! Wij snappen echt niet meer wat er is, niks is goed! En inderdaad, het duurt úren 🥴

2 jaar geleden

Als ik zo al die reacties lees begin ik gewoon te lachen😅. Niet omdat het zo leuk is hoor maar eigenlijk meer omdat iedereen het zelfde meemaakt. Dat maakt het toch nog een stuk dragelijker 🤭😊

2 jaar geleden

Geen ervaring mee, hopen dat het snel overgaat. Heel veel sterkte voor degenen die hier doorheen moeten. ❤

2 jaar geleden

Stiekem fijn om deze verhalen te lezen 🙈 Wat een draak is onze kleine ineens. Hij doet dingen die hij eerst niet deed met een gezicht erbij van; 'kijk dan mam!' 'Ga je hier iets van zeggen?' Want dan ga ik kei hard lachen... Auto's tegen de muur rijden, dingen gooien, aarde uit de plantenbak halen, gillen als iets niet mag. Ik blijf gewoon consequent zeggen dat het niet mag daarna laat ik zien wat wel mag. En tegenwoordig zeg ik; nee dat is van mama, die is van jou. Waardoor hij nu regelmatig dingen aanwijst met een grote grijns zo van; van wie is dit dan? Ik moet wel zeggen dat de combi; sprong (volgens de app dan), kiezen én een virusje ook niet top zijn. Ik zie ook aan hem dat hij zichzelf in de weg zit. Eigenlijk is afleiden het enige wat helpt. En soms denk ik aan het einde van de dag; ach het is bijna 19u 😉😜 om hem vervolgens te missen als hij dan schattig gewassen in zijn pyjama in bed ligt.

2 jaar geleden

Reactie op Mangoo

Stiekem fijn om deze verhalen te lezen 🙈 Wat een draak is onze kleine inee ...
Dat laatste stukje dat je schrijft is hier net hetzelfde. Hier al meer dan 5 weken een verstopte snotneus, dus moeilijk ademen vooral in bed, en kiezen en hoektanden. En ook ik heb dan zoiets van, snel in bed jij, maar mis hem ook enorm. Hij slaspt nog bij mij op de kamer, dus ga er dikwijls ook al vroeg bij liggen, ben zelf toch doodop, dus komt me alleen ten goede . Al de rest wat je schrijft is hier ook aan de orde hoor, een echte deugniet die het uiterste uit mama probeert te halen, maar in de opvang voorbeeldig is. De nachten zijn momenteel zwaar, hij wordt steeds midden in de nacht wakker, klaarwakker, en duurt gemiddeld 2u voor hij weer in slaap is. En bij de opvang zijn zijn dutjes plots heel kort, terwijl hij de voorbije maanden gemiddeld 3u sliep halen we nu nog amper 1u. Dus s'avonds is hij een echte draak, zeuten, zagen, huilen, hangerig, niets is goed want hij is oververmoeid. Ik hoop zo dat dit weer snel voorbij is want dit is echt mega vermoeiend. Succes en sterkte

2 jaar geleden

Reactie op noni77

Ooh herkenbaar! Niks is meer goed, kan zich niet meer zelf vermaken.. wil b ...
Hier exact hetzelfde. Vreselijk. Sterkte