50 Reacties

3 jaar geleden

Van de kwantum

3 jaar geleden

Wij hebben een blauwe lamp erbij.als die uitstaat is die blauw, wanneer die aanstaat zje je safari dieren

3 jaar geleden

Deze hebben wij

3 jaar geleden

Reactie op Jave1605

Deze hebben wij
Wauw super mooi en knus 馃槏 ken die lamp maar op deze manier is de lamp wel erg mooi! X

3 jaar geleden

Stand 3
ooh die vind ik heel gaaf, mag ik vrgen waar die vamdaan komt en hoeveel die gekost heeft?

3 jaar geleden

Ik heb deze

3 jaar geleden

Wij hebben deze van de karwei

3 jaar geleden

Wij hadden deze toen we in ons vorig huis woonde. Een gewone lampenkap, toen sterrenstickers gekocht en zelf aan de binnenkant geplakt. Ons zoontje is inmiddels 5, maar hij heeft deze lamp altijd gehad. We zijn inmiddels verhuisd maar de plafonds zijn daar een stuk lager, dus helaas past de hanglamp niet meer. Dus het word deze keer een plafoniere lamp voor de babykamer, een wolk van de Ikea. Maar deze maandag pas gekocht, dus hij hangt nog niet 馃檲

3 jaar geleden

Deze gaan wij normaal gezien aanschaffen.

3 jaar geleden

Ik heb een wolk plafondlamp van ikea voor 2.99
Heb je een linkje van de lamp?

3 jaar geleden

Reactie op blondy

Heb je een linkje van de lamp?

3 jaar geleden

Reactie op SjH-24

Wij hebben de roze voor het kamertje van ons meisje. Kamertje is klein dus ...
Leuke lamp! Waar heb je die gekocht?

3 jaar geleden

Dankjewel voor het delen馃

3 jaar geleden

Wij hebben deze!

3 jaar geleden

https://www.kidzsupplies.nl/kinderlampen/ Deze heeft leuke lampen. Wel wat duurdere, maar ik was zo lang op zoek dat ik hem na 3 maanden twijfelen toch maar gekocht heb haha. Degene die wij hebben is er helaas niet meer, maar misschien hebben ze meer leuke erbij zitten!

3 jaar geleden

Wij hebben deze wolken plafond lamp. In 3 verschillende standen van weinig ...
Wij hebben ook deze in de babykamer

3 jaar geleden

Wij hebben deze wolken plafond lamp. In 3 verschillende standen van weinig ...
Hebben wij ook! Leuk is die h猫. Alleen zijn de sterretjes erg fragiel... Moet ze nog proberen met lijm vast te plakken

3 jaar geleden

Bedankt voor alle tips en inspiratie! Denk dat deze het gaat worden; https://annidesign.nl/wp-content/uploads/2019/03/Lamp-Apenkop-oker-ANNIdesign-02.jpg

3 jaar geleden

Wij gaan voor een simpele witte stoffen lamp. Kost 2x nix, is neutraal en je kan er zelf nog iets leuks opzetten achteraf