47 Reacties

4 jaar geleden

6x is wel heel veel.. Misschien goed om een suikertest te doen? Heb je ook veel dorst

4 jaar geleden

Reactie op Ghiz

6x is wel heel veel.. Misschien goed om een suikertest te doen? Heb je ook ...
Ik wil je niet bang maken eh, maar altijd goed om naar te kijken toch

4 jaar geleden

Reactie op Ghiz

6x is wel heel veel.. Misschien goed om een suikertest te doen? Heb je ook ...
Nee dorst niet zo veel eigenlijk. Er zijn nacht bij waarbij ik maar 2x moet plassen maar soms zijn er nachten zoals nu dat ik 6x moet gaan 馃檪

4 jaar geleden

Ok茅.. Nou wel een goeie teken dat je niet zo veel dorst hebt. Misschien dan gewoon te veel druk op je blaas :)

4 jaar geleden

Reactie op Ghiz

Ok茅.. Nou wel een goeie teken dat je niet zo veel dorst hebt. Misschien dan ...
Ik ga het toch even aankaarten bij de Gyne, je weet idd toch maar nooit 馃檪 Dank je voor je reactie

4 jaar geleden

Reactie op Romy1993

Ik ga het toch even aankaarten bij de Gyne, je weet idd toch maar nooit 馃檪 ...
Ja dat is nog beter, geen probleem! Succes

4 jaar geleden

Ik ben 9 weken en ik ga ook elke nacht 4x naar de wc. Dit heb ik al vanaf week 6. Ik heb wel enorme dorst, maar drink dan ook maar heel weinig 'savonds in de hoop dat ik niet zoveel hoef te plassen. Helaas

4 jaar geleden

Ik heb dat ook. Ik weet dat mij baarmoeder eerder naar voren gekanteld is, dus daar zal het wel aan liggen. Bij het kleinste beetje urine voel ik de druk al best duidelijk. Overdag wacht ik wel tot een volle blaas, maar 's nachts kan ik niet weer inslapen zonder even een plasje te doen... Gelukkig hier ook niet extra dorstig of zo. Suiker hadden ze twee weken geleden gemeten en was goed.

4 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Ik heb dat ook. Ik weet dat mij baarmoeder eerder naar voren gekanteld is, ...
Ooh gelukkig, ben blij dat ik niet alleen ben hehehe. 馃槉

4 jaar geleden

Ik ben 11 weken en moet ook al continu plassen. Of zelfs het gevoel hebben en dan komt er niet veel uit 馃き

4 jaar geleden

Ben 13+4 weken en heb er ook last van, het is echt vreselijk. Weinig of veel drinken voor het slapen gaan maakt geen verschil, gaan moet ik wel tot indd 5 a 6 x per nacht. Word er echt moe van 馃槙 Zou ook niet weten wat ik kan doen om het te verminderen.

4 jaar geleden

Ik had het ook veel plassen snachts, maar overdag ook heel veel plassen maar dan kwam er maar weinig. Ook aparte druk op onderbuik. Urine laten nakijken toch wat ontstekingswaardes nu begonnen met een kuurtje.

4 jaar geleden

Ik nu net voorbij 12 wkn en ik moet steeds vaker plassen merk ik.

4 jaar geleden

Girlll hier ook, tis net een soort ritueel. Elke nacht er wel 2/3 x uit om te plassen馃槳

4 jaar geleden

Herkenbaar, hier ook 4 keer per nacht eruit om te plassen. Beetje jammer, want we kunnen nu tenminste nog doorslapen 's nachts ;-)

4 jaar geleden

Werd vroeger van niks wakker snachts. Nu idd elke nacht word ik wakker om te plassen !! Drink in de avond zo min mogelijk en voor het slapen gaan naar de wc maar het helpt niet helaas hahaha

4 jaar geleden

Reactie op DMNQ_

Girlll hier ook, tis net een soort ritueel. Elke nacht er wel 2/3 x uit om ...
Pff toch best wel vervelend als je zo steeds moet gaan plassen en je eigenlijk lekker onder de warme wol wilt blijven liggen 馃檮馃檪

4 jaar geleden

Reactie op Mariek83

Herkenbaar, hier ook 4 keer per nacht eruit om te plassen. Beetje jammer, w ...
Dat is ook weer waar. Binnenkort zal dat weer andere koek zijn waarom we niet kunnen slapen 馃檪馃槃

4 jaar geleden

Reactie op Romy1993

Pff toch best wel vervelend als je zo steeds moet gaan plassen en je eigenl ...
Ja idd! Ga er echt altijd met tegenzin uit 馃槙

VRIEND

4 jaar geleden

6 keer klinkt als een luxe. Afgelopen nacht 16x, zo'n beetje elk halfuur. Heb urine ingeleverd en heb een blaasontsteking... Zou het even in de gaten houden als 't vaker voorkomt en anders even langs de dokter!