47 Reacties

4 jaar geleden

Als je op je linkerzijde licht dan is dat super goed voor de doorbloeding en activeer je je nieren. Dus kan ook aan je slaaphouding liggen dat je vaker moet plassen馃槈

4 jaar geleden

Reactie op mir1

Als je op je linkerzijde licht dan is dat super goed voor de doorbloeding e ...
Kan best kloppen! Ik slaap meestal plat op mijn buik (nu kan het nog) 馃槀 en sta 鈥榮 nachts niet vaker dan 3 keer op om te plassen

4 jaar geleden

Oei ik ben idd een linkerzij slaper 馃槅 dan zal ik proberen eens wat meer van positie te veranderen

4 jaar geleden

Morgen 13 weken. Maar heb hetzelfde!

4 jaar geleden

Reactie op mir1

Als je op je linkerzijde licht dan is dat super goed voor de doorbloeding e ...
Dit klopt echt. Sliep altijd links en moest heel veel plassen en nu slaap ik rechts en plas ik nog maar 2 keer en soms 1 keer per nacht

4 jaar geleden

Same! Ik word ook vaaaaak wakker om te plassen! Ik dacht zelfs dat ik een blaasontsteking had maar gelukkig niet. Nu de tip gekregen om overdag veel water en thee te drinken, savonds minder tot een uur voor ik ga slapen en dan niets meer. Helpt wel :) nu 1 a 2 x ipv minimaal 6 x!

4 jaar geleden

Hier ook last van, moet er meerdere keren per nacht uit. Mijn baarmoeder drukt op mijn blaas. Ben 12 weken. De verloskundige kan de baby ook alleen inwendig goed zien. Het moet allemaal nog een beetje verplaatsen en dan komt het hopelijk weer goed.

4 jaar geleden

Heb het al 2 nachten geprobeerd en ik moet idd toegeven als je op je rechter zij slaapt ik maar 2x nog maar moest plassen op een nacht. Dus het werkt idd 馃榿 Me happy

4 jaar geleden

Ik erger me al dood als ik 1x moet plassen snachts. Meestal dan om 22 uur laatste plasje en tegen 5 uur moet ik weer.. ik moet nog blij zijn blijkt wel 馃槡

4 jaar geleden

Reactie op Kiiirsten

Ik erger me al dood als ik 1x moet plassen snachts. Meestal dan om 22 uur ...
Dat is inderdaad heerlijk! 馃槃馃槝

4 jaar geleden

Reactie op DMNQ_

Kan best kloppen! Ik slaap meestal plat op mijn buik (nu kan het nog) 馃槀 en ...
Omg ben ik lekker jaloers . . Ik ben ook een buikslaper maar dit kan al niet meer verdragen van mijn 8 weken ik word misselijk van de druk

4 jaar geleden

Reactie op Kiiirsten

Ik erger me al dood als ik 1x moet plassen snachts. Meestal dan om 22 uur ...
Hahah ik heb precies hetzelfde , vond die 1 x al bloed irritant馃檲

4 jaar geleden

Even serieus, Ik heb urine verlies of zo.. Zomaar als ik sta komt er een druppel of twee er uit. Al 3x gehad vandaag en ik heb het gewoon niet onder controle. Stinkt trouwens niet naar urine, wellicht slijm? Naja iig: knap vervelend

4 jaar geleden

Even serieus, Ik heb urine verlies of zo.. Zomaar als ik sta komt er een d ...
Ik had dezelfde toen ik eens las op baby24 dat het om vaginale afscheiding gaat, die wordt wat waterig ipv gelachtig. Was ook bang dat ik m鈥檔 urine niet kon vasthouden. Schijnt normaal maar idd beetje ongemakkelijk.

4 jaar geleden

Even serieus, Ik heb urine verlies of zo.. Zomaar als ik sta komt er een d ...
Hier ook gewoon waterige afscheiding. Soms wel heel natterig dat je van onderbroek moet veranderen. Inlegkruisjes gebruik ik niet daar reageer ik slecht op 馃檪

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zulke donkere urine? Het is bijna oranje bij mij

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zulke donkere urine? Het ...
Soms wel... is bij mij vooral omdat ik te weinig gedronken heb. Ik probeer minimaal 2l water op een dag te drinken 馃槉

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zulke donkere urine? Het ...
Kan ook komen door vitamine B2, mocht je een multi gebruiken waar dat veel in zit. Anders vooral meer drinken 馃槄

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zulke donkere urine? Het ...
Ik heb dat vooral de eerste paar weken van de zwangerschap gehad.

4 jaar geleden

Hmm oke! Ik drink genoeg en als ik google lees ik zulke rare dingen (wonder dat ik nog leef), ik laat het maar los!