47 Reacties

4 jaar geleden

Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook zulke donkere urine? Het ...
Ik heb dat ook idd. Terwijl ik minimaal 2 liter water drink. Heb de hele dag een droge mond en dorst..

4 jaar geleden

14+2, heel herkenbaar!! Moet dan heel nodig en plas dan echt 3 druppels xD Heb me al laten controleren op blaasonsteking maar dat was negatief.

4 jaar geleden

Ben nu 19 weken en moet om de 10 min plassen heel irritant waneer ik lekker warm in me bedje lig

4 jaar geleden

Reactie op Momtobe26

Ik heb dat ook idd. Terwijl ik minimaal 2 liter water drink. Heb de hele da ...
Droge mond schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn, heb ik ook vaak... En kriebelhoest馃槄

4 jaar geleden

Ik heb nu de tactiek om meteen als ik boven kom, ga plassen. Dan?tandenpoetsen, gezicht reinigen etc en dan voor ik in bed stap weer naar het toilet ga. Zo kom ik zelf tot nu toe wel heel de nacht door tot nu toe (ben 22 wk).. Maar ik slaap ook gewoon heel vast denk ik haha..

4 jaar geleden

Oohh, zo herkenbaar! Ik moet er zeker 3x uit in de nacht, bij 20+5. En dan ga ik voor het slapen gaan Idd ook nog twee keer. Maar goed, ik heb er de hele dag last van. Gelukkig geen blaasontsteking, dus ik vrees dat ik hier nog 20 weken mee moet lopen..

4 jaar geleden

Reactie op noni77

Oohh, zo herkenbaar! Ik moet er zeker 3x uit in de nacht, bij 20+5. En dan ...
Hier ook馃檲 nou moest ik altijd al wel vaak plassen. Maar nu ik zwanger ben (20+1) helemaal haha.