17 Reacties

3 jaar geleden

Moet kunnen toch? En anders voor je gemoedsrust het bedje 5 cm van de muur afzetten. Dan vallen ze er langs

3 jaar geleden

Wij hebben ook schilderijtjes boven het bed. Als je het goed vast maakt, kan dat zeker wel.

3 jaar geleden

Als je niet in Groningen woont😂 sorry ongepast! Moet kunnen toch

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Moet kunnen toch? En anders voor je gemoedsrust het bedje 5 cm van de muur ...
Oja goeie!

3 jaar geleden

Heeft iemand toevallig nog tips voor de posters zelf? Wil liever niet heel “kinderlijk”. De kamer is dus groen met crème, veel natuurlijke/houten elementen en witte commode

3 jaar geleden

Leuk! Zou het zeker doen. Tegen de tijd dat de baby staat, heb je het ledikantje ook lager ingesteld

3 jaar geleden

Ja joh! juist leuk! En idd anders zet je het bedje wat verder van de muur Ik vind geboorte poster van printcandy heel leuk, maar dat is wel te baby denk ik.. junique heeft heel veel keuze

3 jaar geleden

Inderdaad zou het gewoon doen. Wij hebben een houten naam van de baby boven het bedje, zit met montagekit vast. Vond dat best eng, met spijkers of schroeven zit dat naar mijn gevoel toch steviger. Bedje staat 20 cm van de muur ivm een koof die in de weg zat, maar is eigenlijk best prima want stel dat ie van de muur valt dan valt het naast het bedje op de grond.

3 jaar geleden

Wij gaan het ook doen! Ik heb afbeeldingen van Pinterest gehaald en die bij de Hema af laten drukken, stuk goedkoper dan ‘echte’ posters bestellen. Lijsten kun je dan ook ergens naar je eigen budget scoren

3 jaar geleden

Reactie op Laurie1988

Wij gaan het ook doen! Ik heb afbeeldingen van Pinterest gehaald en die bij ...
Oh daar had ik nog niet aan gedacht. Heb je misschien een voorbeeld of foto van het resultaat? Is het van goeie kwaliteit, niet korrelig ofzo?

3 jaar geleden

Ik vind een geboorteposter van birthposter ook heel mooi. Je moet dan de lengte van je kindje bij geboorte doorgeven en zij maken dan een print van een baby in die maat. En het is zwart wit of in een gekleurde achtergrond naar keuze dus heel neutraal https://www.thebirthposter.com/us/?gclid=Cj0KCQjw9b_4BRCMARIsADMUIypOe6Zf-rKOC38RhoqohDJLHV-tbO5Jihq_Z7RoHkSk0Px6nAJQSJcaAkfPEALw_wcB

3 jaar geleden

Reactie op SanneSteven

Ik vind een geboorteposter van birthposter ook heel mooi. Je moet dan de le ...
Oh ja zo een wil ik ook als ons zoontje geboren is 😊

3 jaar geleden

Er zijn trouwens veel opties mogelijk ik zal er een paar sturen

3 jaar geleden

Reactie op SanneKarsten

Oh daar had ik nog niet aan gedacht. Heb je misschien een voorbeeld of foto ...
Hee! Sorry voor de domper, maar een afbeelding van pinterest halen is niet helemaal eerlijk tov de maker he... Ik ga ook een print boven het bedje hangen en bevestig het dan met van die houten latjes! Dat is niet zo zwaar als een lijst.

3 jaar geleden

Dit zijn een paar van de opties waaruit je kan kiezen

3 jaar geleden

Wij doen weer een muursticker. Kun je ook in alle soorten en maten kopen en eenvoudig op de muur te plakken en later er weer af te halen.

3 jaar geleden

Reactie op Muumiannie26

Hee! Sorry voor de domper, maar een afbeelding van pinterest halen is niet ...
Ps. Op etsy staan ook veel leuke dingen!