53 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig voor jou! Ik wil je veel sterkte en succes wensen! Hopelijk blijft de kleine nog even lekker gezond bij jou zitten.

3 jaar geleden

Jeetje heftig zeg. Ik duim heel erg voor jullie kindje. Heel veel succes en geluk 🍀

3 jaar geleden

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en elke dag gaat hij een stapje vooruit.. Ik heb verder hier geen ervaring mee. Maar ben heel blij hoe alles tot dus ver verloopt. Tot nu toe geen complicaties opgetreden. Hij ademt zelf en bij geboorte woog hij 1370gram. Ik hoop dat het met jou kindje ook zo positief verloopt! Vertrouw op je kindje en op het ziekenhuis. Veel sterkte toegewenst.

3 jaar geleden

Reactie op Dwie

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en el ...
Mijn tip.. Google niet te veel!! En vertrouw op de artsen, die leggen alles goed uit! En neem het stap voor stap!!!

3 jaar geleden

Mijn nichtje is geboren op die termijn. Is nu een vrolijke 4 jarige dame!

3 jaar geleden

Jeetje wat een nieuws😱.. helaas geen ervaring, maar wilde je wel even sterkte wensen

3 jaar geleden

Reactie op Dwie

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en el ...
Dankje wel ik kreeg het allemaal met 24 weken te horen dat ik te weinig vruchtwater zou hebben en dat als ik dan zou bevallen dat hij geen overlevingskans zou hebben nu inmiddels gelukkig bijna 28 weken dan zijn de risico’s ook positiever. Maar het komt zo hard aan allemaal. Heb alles klaarliggen slaapkamer maxicosi wagen heb je ook trouwens iets gekregen voor de longen van de baby. Ze willen mij in het ziekenhuis opnemen binnenkort voor longrijpers

3 jaar geleden

Mijn zusje is 2.5maand te vroeg geboren. Die heeft daardoor wel wat achterstand maar doet het verder gewoon prima

3 jaar geleden