53 Reacties

3 jaar geleden

Jeetje wat heftig voor jou! Ik wil je veel sterkte en succes wensen! Hopelijk blijft de kleine nog even lekker gezond bij jou zitten.

3 jaar geleden

Jeetje heftig zeg. Ik duim heel erg voor jullie kindje. Heel veel succes en geluk 🍀

3 jaar geleden

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en elke dag gaat hij een stapje vooruit.. Ik heb verder hier geen ervaring mee. Maar ben heel blij hoe alles tot dus ver verloopt. Tot nu toe geen complicaties opgetreden. Hij ademt zelf en bij geboorte woog hij 1370gram. Ik hoop dat het met jou kindje ook zo positief verloopt! Vertrouw op je kindje en op het ziekenhuis. Veel sterkte toegewenst.

3 jaar geleden

Reactie op Dwie

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en el ...
Mijn tip.. Google niet te veel!! En vertrouw op de artsen, die leggen alles goed uit! En neem het stap voor stap!!!

3 jaar geleden

Mijn nichtje is geboren op die termijn. Is nu een vrolijke 4 jarige dame!

3 jaar geleden

Jeetje wat een nieuws😱.. helaas geen ervaring, maar wilde je wel even sterkte wensen

3 jaar geleden

Reactie op Dwie

Ons kindje is op 10 mei geboren met 29 weken. Hij doet het super goed en el ...
Dankje wel ik kreeg het allemaal met 24 weken te horen dat ik te weinig vruchtwater zou hebben en dat als ik dan zou bevallen dat hij geen overlevingskans zou hebben nu inmiddels gelukkig bijna 28 weken dan zijn de risico’s ook positiever. Maar het komt zo hard aan allemaal. Heb alles klaarliggen slaapkamer maxicosi wagen heb je ook trouwens iets gekregen voor de longen van de baby. Ze willen mij in het ziekenhuis opnemen binnenkort voor longrijpers

3 jaar geleden

Mijn zusje is 2.5maand te vroeg geboren. Die heeft daardoor wel wat achterstand maar doet het verder gewoon prima

3 jaar geleden

Hi! Ik ben bijna 5 jaar geleden met exact 26 weken bevallen van mijn dochter omdat ik pre eclampsie had. Ze woog bij de geboorte (keizersnede) maar 570 gram. Ze heeft 17 weken in het ziekenhuis gelegen. Het was een hele zware tijd, dat kan ik niet ontkennen maar er waren ook prachtige momenten. Het is nu een ongelooflijk lieve grappige bijdehante kleuter (ietwat aan de kleine en dunne kant) van bijna 5. Ze mankeert letterlijk niks. Ik hoop dat dit bij jullie kindje ook het geval zal zijn. Heel veel sterkte de komende weken!!!!

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Mijn nichtje is geboren op die termijn. Is nu een vrolijke 4 jarige dame! ...
Wat fijn om te horen

3 jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel heb ik een vriendin die met 28weken is bevallen, haar zoon is nu 10jaar en niks aan over gehouden! Hou moed!! En ik wil je veel sterkte wensen!!

3 jaar geleden

Toevallig heeft een van mijn beste vriendinnetjes dit ook gehad. Haar dochter was ook erg licht, maar de verdere ontwikkeling was wel gewoon 'normaal' voor dat termijn. Na de geboorte hebben ze haar beter in de gaten kunnen houden qua voeding en groei. Dat is nu een hele vrolijke tante, nog steeds een poppetje en slank van postuur, maar helemaal gezond.

3 jaar geleden

Jeetje zeg, wat een heftig verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen, ik heb geen ervaring maar ik snap je gevoel helemaal. Toevallig ben ik 28 weken zwanger van mijn eerste kindje en blijft zijn groei ook achter. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis om verder te kijken..... nogmaals sterke!🙏🏻

3 jaar geleden

Hi! Ik ben bijna 5 jaar geleden met exact 26 weken bevallen van mijn dochte ...
Ben erg blij voor je klopt het komt allemaal zo hard aan je verwacht het ook helemaal niet

3 jaar geleden

Hier heb ik geen ervaring mee, wel wil ik jou en je gezin heel erg veel succes wensen!! 💛

3 jaar geleden

Reactie op nimet

Dankje wel ik kreeg het allemaal met 24 weken te horen dat ik te weinig vru ...
Ja dat heb ik gekregen. 1 shot en de 2e een uur voor de bevalling. Het is bij mij heel onverwachts en heel snel gegaan.. Ons kindje ademde gelijk, en krijgt nu alleen hulp met een zuurstofsmasker. Probeer positief te blijven, dat geeft ook een positief effect op je kindje! Hoe moeilijk het ook is.. Ik wens je alle sterkte, positiviteit, gezondheid en liefde toe de komende tijd!!

3 jaar geleden

Wat een heftig nieuws voor jullie! Ik wilde je even succes en sterkte wensen! En inderdaad; lees niet teveel op internet, dat maakt je misschien juist alleen maar bang/ongerust! In mijn omgeving twee kinderen die te vroeg geboren zijn (28 en 31 weken). Kindje dat met 28 weken geboren is woog 1310 gram, ademde al snel zelf en is nu een sterkte, stoere dame van 1,5 jaar oud. Gewicht van het andere kindje weet ik niet, maar ook dat is een gezonde meid van 8 maanden inmiddels. Groeit ook hard, eet goed, etc. Ik duim voor jullie!!!

3 jaar geleden

Jeetje zeg, wat een heftig verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen, ik heb g ...
Ik hoop dat je morgen goede nieuws krijgt te horen. 🙏🏻 en wens je een fijne zwangerschap toe

3 jaar geleden

Lieve nimet, Ik lag met 29-1 weken in het zkh en mijn zoon is geboren 30-6. Begrijpelijk dat je jezelf veel zorgen maakt. Probeer dat een beetje los te laten. Je hebt er geen invloed op. In het zkh wordt je goed voorbereid op wat er kan komen wanneer je kindje zo vroeg geboren wordt. (Misschien dat je daardoor jezelf zorgen maakt). Bij ons viel het gelukkig allemaal mee. Riff werd geboren met 40cm en 1680 gram. Hij heeft kort ademhalingsondersteuning gehad en antibiotica. Wel heeft hij een tijd aan de monitor gelegen. Na 6,5 week mocht hij mee naar huis. Onze zoon wordt volgende maand 4 en heeft vooralsnog geen problemen. Wel hebben we preventief fysiotherapie met hem gehad. Dat was erg fijn. We hebben heel veel geluk gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Dwie

Ja dat heb ik gekregen. 1 shot en de 2e een uur voor de bevalling. Het is b ...
Ik wens jou ook veel sterkte en gezondheid toe 🙏🏻 Het zal vast niet meevallen. Maar zo te horen mag je zelfs binnenkort naar huis.