314 Reacties

4 jaar geleden

Omg super spannend

4 jaar geleden

Ik zie het echt niet hahaha ik heb de 26e me pretecho en de 29e gender reveal dan duren die 3 dagen lang he ! Hahaha. Deel je het met ons ?馃槏 en hoe ga je het doen de gender ?. Wij doen het met vuurwerk

4 jaar geleden

Spannend zeg! Kan er niets uit halen helaas. Wij hebben 27ste de geslachtsbepaling geen gender review mijn man wil niet wachten 馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Jeaninedarryl2020

Ik zie het echt niet hahaha ik heb de 26e me pretecho en de 29e gender reve ...
Ja idd even wachten haha maar ik denk dat het zo voorbij is hoor馃ぃ ik heb zelf decoratie besteld met ballonnen etc. En een grote zwarte ballon. Het is op een briefje geschreven en die heb ik doorgegeven die het ballon gaat maken. Zal het zeker delen!

4 jaar geleden

Met hoeveel weken doe jij de gender reveal wij over 2 nachthes met 15 week. Zo spannend

4 jaar geleden

Spannend,wij hebben 22 feb de pretecho en de geslacht bepaling

4 jaar geleden

Reactie op Aliedje

Met hoeveel weken doe jij de gender reveal wij over 2 nachthes met 15 week ...
Vandaag de echo gehad met 15 + 3. En zaterdag dus echt ballon prikken.

VRIEND

4 jaar geleden

Ik denk dat jij een jongen krijgt! Ik had m'n pretecho vorige week, met 14+2. Tot mijn grote verbazing is 't een meid! Ik was er helemaal vanuit gegaan dat het een jongen was. Inmiddels helemaal gewend aan 't idee en niets dan liefde voor ons meisje.. Op deze foto drinkt ze!

4 jaar geleden

Spannend! Ik kan het indd ook niet zien op de echo. Wij mogen ook 22 feb voor geslachtsbepaling en dan 2 dagen later de ballon. Ik gok zelf op nog een jongen maar me zoontje heeft het maar over een zusje, dus zien wie er gelijk heeft 馃榿

4 jaar geleden

Wauw heel spannend het lijkt me zo dat je een jongetje krijgt is. Ben heel benieuwd wat het daadwerkelijk is. Hou ons op de hoogte!!

4 jaar geleden

Reactie op Ananas-24

Ik denk dat jij een jongen krijgt! Ik had m'n pretecho vorige week, met 14 ...
Wauw! Wat een speciaal moment! 馃槏

4 jaar geleden

Wat spannend! Ben niet heel goed in de nub theorie maar ik denk een jongetje 馃槉 Dit is de pretecho van ons meisje 馃槏

4 jaar geleden

Ik zie op de echo een mooi prinsesje, als je goed kijkt zie je schaamlippen

4 jaar geleden

21ste geslacht echo ik wil het direct weten haha. Te nieuwsgierig hihi

4 jaar geleden

28 are gaan wij het weten. 馃尭馃ぐ馃徏馃嵓

4 jaar geleden

Hier ook vanavond de echo gehad en morgenavond gender reveal. Zo spannend. Heb echt geeeeeeeeeen idee馃槺

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Hier ook vanavond de echo gehad en morgenavond gender reveal. Zo spannend. ...
Foto 2

4 jaar geleden

Reactie op Mariellemarkx

Hier ook vanavond de echo gehad en morgenavond gender reveal. Zo spannend. ...
Heeft de verloskundige het op papier geschreven?

4 jaar geleden

haha hier hebben we dinsdags de pretecho gehad..na een half uur zoeken zijn we nog niks te weten gekomen! haha nu volgende week terug met 16w!

4 jaar geleden

Deze foto is van afgelopen vrijdag met 15 weken. Wij hebben de dag erna de gender reveal gedaan met ballon en krijgen een jongetje. 馃挋