314 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Nee hoor, partner mag bij onze praktijk gewoon mee naar 20 weken echo en na ...
Wat een geluk heb jij!ik ben jaloers. Hier was de regel ook dat partner nog mee mocht. Helaas net gebeld dat de regel is aangescherpt en mijn partner ook niet meer welkom is馃槳

4 jaar geleden

Ik mag vanmiddag voor de 20 weken echo en moet indd alleen naar binnen. Me vriend mag wel meekijken dmv videobellen dus we gaan dat maar proberen

4 jaar geleden

Mijn partner mocht ook niet mee. Vond het ook erg jammer en hij al helemaal! Ik heb een video gemaakt die hij ook kon bekijken. Mijn nichtje had een 3d echo en die worden nu ook vaak afgezegd..

4 jaar geleden

Lees veel dat partners niet mee mogen na de 20 weken echo terwijl die juist zo belangrijk is ik heb hem de 27e en heb gevraagd of hij 眉berhaupt wel doorgaat en of me partner mee mag na de afspraak en bij ons in het ziekenhuis mag het nog wel 1 bezoeker mag er mee mits hij niet ziek is De assistent gaf zelf aan het zou niet fijn zijn als je niet zo fijn nieuws krijgt en je het dan alleen zou moeten verwerken

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Lees veel dat partners niet mee mogen na de 20 weken echo terwijl die juis ...
Wij hadden hem afgelopen dinsdag ook in het ziekenhuis en mijn partner mocht inderdaad ook gewoon mee als hij niet ziek was. Was heel fijn. Ook omdat het voor ons een echo was van ruim 1,5 uur (tweeling). Is minder fijn als je dan 1.5 met je telefoon ligt om te videobellen.

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Lees veel dat partners niet mee mogen na de 20 weken echo terwijl die juis ...
Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal alleen er naar toe... heb dus tijdens de echo wel negatief nieuws te horen gekregen :( (ons kindje heeft ventriculo megalie, milde vorm van afwijking in de hersentjes) Nou kan je wel zeggen hoe verschrikkelijk je je dan voelt!! wij krijgen binnenkort meer onderzoeken..

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Lees veel dat partners niet mee mogen na de 20 weken echo terwijl die juis ...
Ik heb hem afgelopen woensdag gehad en meest alleen komen. Mijn man heeft in de auto mee mogen kijken dmv videobellen.

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Ojeetje dat is schrikken!!! Vreselijk!!! Ik kan me voorstellen dat je je mega ellendig voelt als je dan alleen bent....

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Dat is echt niet leuk馃槝馃槝 lijkt me echt een klote gevoel en dan lig je daar alleen :( heel veel sterkte en succes met de onderzoeken!

4 jaar geleden

Mijn partner mocht afgelopen woensdag ook niet mee met 20w echo. Hij baalde er erg van... wat ik t belangrijkste vond is dat alles goed was. Ik mocht alles filmen dus we hebben het samen op de bank terug zitten kijken

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Jeetje wat moet jij je rot gevoelt hebben in je eentje dat bedoel ik dus zo rot als he partner niet met je mee mag en je mag bijstaan als je zulk nieuws hoort tuurlijk snap ik het wel dat ze zo weinig risico willen lopen maar dit moet toch niet kunnen eigelijk sterkte meis hoop dat alles na de vervolg onderzoeken toch nog goed zijn dikke knuffel 馃拫

4 jaar geleden

Reactie op Mybaby30

Wat een geluk heb jij!ik ben jaloers. Hier was de regel ook dat partner nog ...
Wij helaas inmiddels ook al gebeld 馃槶馃槶

4 jaar geleden

Wij zijn ook gebeld inderdaad dat mijn man niet welkom is bij onze 20w echo... heb meteen gezegd dat ik hem meeneem tot de wachtkamer en als er echt iets mis is dat de VK het hem kan vertellen... dat snapte ze wel en gelukkig mag je wel video bellen dus is hij er toch een beetje bij

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Oh nee, afschuwelijk dat je daar alleen was. Ik hoop dat je snel terecht kunt voor verdere onderzoeken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst en hoop ook dat je de verdere onderzoeken niet meer alleen hoeft te ondergaan

4 jaar geleden

Ik ben afgelopen woensdag ook alleen geweest. Mijn vriend was er een beetje bij d.m.v. videobellen. De kleine zag er prima uit, alleen zitten er maar 2 bloedvaten in de navelstreng i.p.v. 3. Vrijdag vervolgecho gehad in t ziekenhuis waar mijn vriend gelukkig wel bij mocht zijn. Daar is ook bevestigd dat verder alles goed is :)

4 jaar geleden

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb morgen mij GUO en manlief mag er inderdaad niet bij zijn.

4 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb ...
Ja dat mag ook, videobellen.. filmen etc.

4 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb ...
Bij ons mocht alleen videobellen/facetimen. Opnemen mocht niet

4 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb ...
Ik mocht opnemen en foto's nemen

4 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb ...
Bij mij staat er op de site dat videobellen wel mag, maar filmen niet ivm de AVG. Mijn man mag ook niet mee..