314 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Verschrikkelijk om zoiets alleen te moeten vernemen. Heel veel sterkte gewenst voor jullie 鉂わ笍!

4 jaar geleden

Reactie op MvdVeen-24

Ik heb mijn 20 weken echo ook gehad afgelopen donderdag, moest wel helemaal ...
Wat akelig dat je alleen bij de 20 weken echo was..Sterkte met de vervolgonderzoeken!

4 jaar geleden

Ik ben zojuist gebeld met de mededeling dat de regels aangescherpt zijn en ik aankomende vrijdag alleen na mijn 20 wkn echo toe moet ken wel janken wat is dit balen zeg me vriend vind het net als ik heel erg rot en baalt ontzettend dat hij mij niet kan steunen

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Ik ben zojuist gebeld met de mededeling dat de regels aangescherpt zijn en ...
Ik heb vrijdag a.s. ook de 20 weken echo en moet er in mijn eentje naartoe. Het is ontzettend balen, maar ik neem mijn vriend mee via videochat.

4 jaar geleden

Ik heb a.s woensdag mijn 20 weken echo.....heb nog niks gehoord dus ga er vanuit dat mijn man gewoon mee mag 馃

4 jaar geleden

Ik kom net terug van een controle bij de verloskundige. Volgende week heb ik de 20-weken echo. Ik moet alleen naar de 20-weken echo maar ik mag wel facetimen met mijn partner....Eerst mocht ik 1 persoon meenemen maar ze schroeven het allemaal terug 馃様

4 jaar geleden

Ik heb a.s woensdag mijn 20 weken echo.....heb nog niks gehoord dus ga er v ...
Is landelijk, dus ga er maar niet van uit! Bij ons staat het op de website. Zal die even bekijken. Maar het is in ieder geval door heel nederland zo, de vereniging voor verloskunden heeft dit namelijk besloten vandaar dat het landelijk is.

4 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Is landelijk, dus ga er maar niet van uit! Bij ons staat het op de website. ...
Lees ook wel verhalen hier dat partner wel mee mocht Ik wacht het af 馃槂

4 jaar geleden

Vanmiddag de 20 weken echo gehad. Helaas moest ik hier alleen naar toe. Gelukkig alleen maar goed nieuws gekregen. Een gezond maar eigenwijs meisje馃挄馃挆

4 jaar geleden

Lees ook wel verhalen hier dat partner wel mee mocht Ik wacht het af 馃槂
Vanaf deze week is het landelijk geworden. Daarvoor mocht de praktijk zelf beslissen.

4 jaar geleden

Vanmiddag de 20 weken echo gehad. Helaas moest ik hier alleen naar toe. Ge ...
Wat fijn dat het goed gaat met jullie eigenwijze meid, geniet van je zwangerschap 馃グ

4 jaar geleden

Reactie op Zoezane

Weet iemand van jullie of je misschien ipv videobellen ook mag filmen? Heb ...
Ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad en ik had het mogen filmen. Als je kan face timen dan zal filmen geen punt zijn. Succes als je zal gaan.

4 jaar geleden

Net met het ziekenhuis gebeld en mijn partner mag morgen mee met de 20 weken echo 馃帀馃帀馃帀

4 jaar geleden

Lieve mensen!, door het Coronavirus gaat de pretecho helaas niet door nu heb ik de babywatcher gehuurd om zelf te spieken na het geslacht nu denk ik het geslacht te weten (meisje) zijn er mensen die aan deze foto's kunnen zien wat het geslacht is馃檪

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Lieve mensen!, door het Coronavirus gaat de pretecho helaas niet door nu he ...
Echo

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Lieve mensen!, door het Coronavirus gaat de pretecho helaas niet door nu he ...
Gaaf h猫 ik heb er ook een.....maar dan een gekochte.....heel fijn om in deze tijd even te kunnen spieken 馃槈

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Echo
Hoop dat iemand het kan zien en Anders moet ik echt wachten tot de 20weken echo馃槈

4 jaar geleden

Gaaf h猫 ik heb er ook een.....maar dan een gekochte.....heel fijn om in dez ...
Ja echt heel leuk馃榾 nog leuker onbeperkt spieken

4 jaar geleden

Net met het ziekenhuis gebeld en mijn partner mag morgen mee met de 20 weke ...
Oohw wat super fijn! Heel veel kijk plezier馃檪

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Oohw wat super fijn! Heel veel kijk plezier馃檪
Dank je wel.....zo blij.....