314 Reacties

4 jaar geleden

Dank je wel.....zo blij.....
Ja snap ik heel goed .ik moet 7april ik hoop dat me vriend ook mee kan maar heb ook een zoontje van 1.5 en denk dat het niet mag om hem mee te nemen ben bang dat ik alleen moet gaan

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Ja snap ik heel goed .ik moet 7april ik hoop dat me vriend ook mee kan maar ...
Ik hoop dat je partner mee mag....kinderen laten ze niet toe volgens mij......ik zal voor je duimen

4 jaar geleden

Reactie op priscilla1992

Lieve mensen!, door het Coronavirus gaat de pretecho helaas niet door nu he ...
Ik denk ook een meisje. Maar zou je er niet op vast pinnen. Helemaal rechts bovenin mijn echo. Dit is 100% een meisje. Voor de 2e keer bevestigd door de gynaecoloog

4 jaar geleden

Wow ik wist niet dat je zoiets kon kopen om zelf te kunnen kijken! Er mag volgens mij nergens meer een partner mee.. heel vervelend, maar we moeten ons er maar bij neerleggen

4 jaar geleden

Wow ik wist niet dat je zoiets kon kopen om zelf te kunnen kijken! Er mag v ...
Mijn partner mag morgen mee met de 20 weken echo dus heb geluk

4 jaar geleden

Gisteren de 20weken echo gehad in het Antonius Ziekenhuis. Helaas mocht de partner niet mee, maar mocht ik wel filmen en kreeg ik extra fotootjes mee. Omdat meneer lekker eigenwijs was heb ik een uur naar hem mogen kijken (was mogelijk door alle gecancelde afspraken). Eindoordeel: een heel gezond mannetje馃挄

4 jaar geleden

Ik heb vandaag uit voorzorg contact opgenomen met echo centrum. 16april hebben we de 20weken echo en ik moet daar ook alleen heen. Gaat wel vragen om te mogen videobellen met me man schoonzus en schoonmoeder zodat ik toch niet helemaal alleen er lig.

4 jaar geleden

Net de 20 weken echo gehad Wij krijgen een meisje鉂わ笍鉂わ笍 alles zit erop en eraan 馃槏 zo

4 jaar geleden

Net de 20 weken echo gehad Wij krijgen een meisje鉂わ笍鉂わ笍 alles zit erop en er ...
Wow wat een mooie duidelijke echo! Gefeliciteerd, fijn dat alles goed is

4 jaar geleden

Geen pretecho maar 20wekenecho gisterochtend gehad en mijn man mocht echt niet mee naar binnen. Hij mocht wel in buurt blijven (buiten in de zon gezeten) en afgesproken als er wel bijzonderheden waren als in iets 'verkeerds' mocht ik hem bellen en zou hij er alsnog bij mogen. Gelukkig niet nodig geweest! Op het eind mocht ik filmen en liep ze alles nog rustig na want heel het onderzoek filmen/videobellen is gewoon erg lang (duurt toch 40-60 minuten) en je zult zelf ook moeten concentreren op wat er te zien is en verteld wordt. Daarbij heb ik extra echo's gekregen als een soort compensatie. Jammer maar ook zo komen ze toekomstige partners tegemoet, ze kunnen niet anders.

4 jaar geleden

Hoe vertellen jullie het geslacht (als je dit nog niet gedaan hebt) aan de dierbare mensen waar je nu niet heen mag? Iemand een leuk idee?

4 jaar geleden

Ik heb gisteren iets bedacht. We maken een filmpje. Komt er een paashaas in beeld die een mandje met een groot chocolade-ei meetrekt. Om dat ei roze en blauwe strik. Dan trekken we de strik los en is t ei gevuld met blauwe of roze muisjes. Dat sturen we dan naar iedereen

4 jaar geleden

Reactie op vvlt

Hoe vertellen jullie het geslacht (als je dit nog niet gedaan hebt) aan de ...
Ik ben echt erg koppig van karakter en heb heel er de pe erin dat corona nu heerst ivm mijn genderreveal party die ik gepland had staan. Nu is mijn partner op het idee gekomen sovhtends smiddags en savonds visite te ontvangen van max 2 man per keer. Uitteraad informeren wij goed van te voren of onze familie vrienden geen verschijnselen en of iets van een verkoudheid hebben. De boel na elk bezoek goed desinfecteren deurknoppen ect. (Als vriend lief boodschappen doet komt hij zonder te weten wie wat heeft ook 10 man tegen in de winkel) Of een aafje die 20 clienten ziet op een dag die bij mijn ge茂soleerde oma langs komt. Helemaal voorkomen kunnen we niet. So my party goes on.馃惢馃挄 Ik las trouwens een artikel over corona en zwangerschap..

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Ik ben echt erg koppig van karakter en heb heel er de pe erin dat corona nu ...
Onverantwoord vind ik het. Soms moet je accepteren dat iets niet gaat zoals je het gewild zou hebben. Hier genoeg bekenden uit het dorp die het virus hebben zonder klachten maar wel besmettelijk voor andere of jezelf met baby. Maar ieder zijn keuze hierin. Ik zou het mezelf nooit vergeven alleen om een feestje.

4 jaar geleden

Reactie op Wendyarnaud

Onverantwoord vind ik het. Soms moet je accepteren dat iets niet gaat zoals ...
Ik kan dit ook echt niet begrijpen, maar ieder zn eigen..

4 jaar geleden

Reactie op vvlt

Hoe vertellen jullie het geslacht (als je dit nog niet gedaan hebt) aan de ...
Wij hebben cupcakes besteld met blauwe vulling in hetzelfde design als d ast we bedacht hadden voor onze grote taart, toen hebben we samen een filmpje opgenomen en dat via zoom gedeeld met familie en vrienden... Zo kun je toch de reacties zien en met elkaar kletsen! Niet zoals we het in gedachten hadden, maar veiligheid voor alles!

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Ik ben echt erg koppig van karakter en heb heel er de pe erin dat corona nu ...
Dat artikel is leuk maar in o.a. de UK vallen zwangeren dus wel in een risicogroep zoals de ouderen en zij moeten sinds vorige week 12 weken zo min mogelijk naar buiten, in contact met anderen oftewel in isolatie en hier in Nederland halen ze de schouders op... toch vreemd

4 jaar geleden

Dat artikel is leuk maar in o.a. de UK vallen zwangeren dus wel in een risi ...
Er zijn gevallen van zwangeren vrouwen die de Corona virus hebben opgelopen en waarvan de baby geboren is met de virus. De baby鈥檚 zijn er wel van genezen maar ik zou die risico ook niet nemen. Hier in Nederland gaan we nog te makkelijk met de virus om vind ik...

4 jaar geleden

Reactie op Aaltje7

Er zijn gevallen van zwangeren vrouwen die de Corona virus hebben opgelopen ...
Hier in Belgi毛 ook hoor. Ik werk zelf in het operatiekwartier en moet ook nog steeds blijven werken. Maak mij er toch een beetje zorgen over. Vooral omdat er nog geen studies zijn van baby鈥檚 die besmet worden in het 1e en 2e trimester.

4 jaar geleden

Reactie op EDB-24

Hier in Belgi毛 ook hoor. Ik werk zelf in het operatiekwartier en moet ook n ...
Oh jee, ik begrijp je bezorgdheid! Luister goed naar je intu茂tie en lichaam. Uiteindelijk staat jouw gezondheid samen met de baby op de 1e plek 鉂わ笍