314 Reacties

4 jaar geleden

Gisteren namiddag de 20weken echo gehad, spijtig dat het zonder mijn man moest, en mocht ook niet videobellen, heb wel paar minuten gefilmd. We krijgen een jongen rond 1 augustus 馃榿馃榿

4 jaar geleden

Reactie op Ssandiie

Gisteren namiddag de 20weken echo gehad, spijtig dat het zonder mijn man mo ...
Dat had ik ook gister vond het niet leuk dat hij er niet bij kon zijn maar toen die echoscopiste ook nog eens aangaf dat ik niet mocht videobellen was ik nog meer teleurgesteld Gelukkig Was ons kleine meisje helemaal gezond en was alles goed maar leuk was het niet Mocht een paar minuten het hartje filmen om te laten horen maar dat was alles

4 jaar geleden

Reactie op Priscilla85

Dat had ik ook gister vond het niet leuk dat hij er niet bij kon zijn maar ...
Was ook vrij teleurgesteld dat ik maar heel even mocht filmen. Maar ja, het is zo.

4 jaar geleden

Reactie op Aaltje7

Er zijn gevallen van zwangeren vrouwen die de Corona virus hebben opgelopen ...
Die gevallen, zijn pas na de geboorte besmet. Dat is een oudere studie en daar is onderzoek naar gedaan. Dus mocht de moeder nu besmet zijn dan mag de baby 2 weken niet bij de moeder komen....

4 jaar geleden

Vandaag 20 weken echo, meneer lag er helemaal niet goed voor en wilde na 30 minuten duwen nog steeds niet meewerken. Volgende week weer馃槀

4 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Vandaag 20 weken echo, meneer lag er helemaal niet goed voor en wilde na 30 ...
En nu buikpijn? Was bij mij ook zo gelukkig nog wel enig sinds gelukt nadat ik heb lopen huppelen en springen daar 馃ぃ

4 jaar geleden

Reactie op Kiiirsten

En nu buikpijn? Was bij mij ook zo gelukkig nog wel enig sinds gelukt nadat ...
Valt wel mee eigenlijk, hij ging alleen maar meer in elkaar liggen. Daarom besloten het ook gewoon erbij te laten (moest ook heel nodig naar het toilet, hij ligt met z'n koppie op m'n blaas馃槄)

4 jaar geleden

Hey dames ik ben benieuwd hoe jullie het nou vinden in deze tijd om zwanger te zijn de virus is in omloop en een echo met je ouders bekijken mag niet zelfs je eigen man mag niet meer mee heel iritand vind ik zelf controle krijg ik niet meer door al die maatregels 馃槳 iedereen die zwanger is moet maar gewoon afwachten ik ben nu bijna 20 weken zwanger je voelt je zo machteloos in deze tijd waarneer dit voorbij is kunnen we pas weer het leven normaal oppakken maar tot nu toe worden we geleeft door alle regels vind het wel goed hoor want heb geen zin om nu ziek teworden met een kleine in me buik maar het is zo vervelend normaal gesproken heb ik elke week hartjes avond maar alles is afgeschaft ! Haat dit want je wilt eigenlijk elke week even horen hoe het gaat en dat ze het goed doet want je bent en blijft ontzeker vind ik maar hoe staan jullie hier in en hoe gaan jullie hier mee om? Ben heel erg benieuwd naar jullie reacties meschien geeft het me een beetje rust

4 jaar geleden

Reactie op Bootje1993

Hey dames ik ben benieuwd hoe jullie het nou vinden in deze tijd om zwanger ...
Soms ken ik wel janken dat alles alleen gedaan nu moet worden maar snap volkomen dat samen sterk staan we het virus sneller onder controle krijgen. Ik ben 31 augustus uitgerekend, maar we hadden echt tussentijds leuke plannen gemaakt. Gender reveal hebben we heel anders gedaan, babyshower wat we tot op heden op on hold hebben gezet, afspraak verloskundige is verzet van 4wk tot 11weken wat er nu tussen zit wel heel groot verschil. Heb gelukkig al wel geslachtsbepaling gehad vlak voor alle maatregelen kwamen waar me man bij mee mocht. Nu ga ik 16april alleen na 20wkn echo en heb pas 25mei weer controle, vorige controle was 9mrt. Ik hoop dat alles gewoon snel weer een beetje normaal gaat worden. Ik voel me soms echt opgesloten. Al met al wil ik wel en dat ga ik zeker ook zeggen bij echo dat ik gewoon wilt videobellen met me man.

4 jaar geleden

Bij onze verloskundige praktijk hebben ze een tv scherm buiten neergezet, zodat de partner toch lekker mee kan kijken! Echt super goed bedacht. Volgende week heb ik de 20 weken echo en ben blij dat hij er dan toch een beetje bij kan zijn. Ik bel hem dan, zodat hij ook alles kan horen. 馃榿

4 jaar geleden

Reactie op momtobe123

Bij onze verloskundige praktijk hebben ze een tv scherm buiten neergezet, z ...
Dat is een goed idee van ze zeg! Ik heb vorige week de 20 weken echo gehad en heb van begin tot eind kunnen videobellen en mn vriend zag het super. We hadden t geslacht laten opschrijven zodat we het samen met een taartje erbij te weten kwamen, maar stiekem hadden we t allebei al op de echo gezien. Zo goed zag hij de echo dus ook 馃槃

4 jaar geleden

Reactie op Bootje1993

Hey dames ik ben benieuwd hoe jullie het nou vinden in deze tijd om zwanger ...
Ik weet niet of het komt doordat dit mn tweede zwangerschap is en ik dus alles al een keer meegemaakt heb of dat mijn standaard houding vrij nuchter is, maar ik kan nog steeds erg genieten van mn zwangerschap en pas me makkelijk aan aan de situatie die er nu is. Ik vind het allemaal niet zo erg eerlijk gezegd.. Het is wat aanpassen en dingen anders doen, mensen minder zien etc, maar we hebben nu super veel tijd met zn drietjes als gezinnetje waar ik enorm van geniet. Zoveel tijd is echt enorm waardevol voor mij! Ik kijk dus meer naar wat het mij geeft dan wat het van me afpakt en dat werkt voor mij heel goed. Ik heb nog geen keuze gemaakt voor thuis bevallen of ziekenhuis bevallen (vorige keer wilde ik thuis, werd tijdens de wee毛n medisch dus moest naar t ziekenhuis en dat is ook prima bevallen) maar als t zo doorgaat wordt de keuze voor me gemaakt want dan voel ik me denk prettiger bij thuis. Ook prima. Ik voel me niet in de steek gelaten, de belangrijke controles gaan gewoon door en ik kan me hier eerlijk gezegd niet echt druk om maken 馃槃

4 jaar geleden

Reactie op Bootje1993

Hey dames ik ben benieuwd hoe jullie het nou vinden in deze tijd om zwanger ...
Ik vind het momenteel vreselijk.. na 2 jaar eindelijk zwanger te zijn had ik toch gehoopt op een leukere zwangerschap. Nu moet ik alles alleen doen zoals de afspraken bij de verloskundige. Daarbij komt ook nog eens dat we in februari zijn verhuist en we nu niet goed verder kunnen met de verbouwing, niet heel fijn en hoop toch dat het allemaal zo snel mogelijk weer een beetje normaal gaat worden

4 jaar geleden

Reactie op Ilona1995

Ik vind het momenteel vreselijk.. na 2 jaar eindelijk zwanger te zijn had i ...
Ah dat is wel vervelend dat de verbouwing nu niet door kan gaan.. Je wil wel in een af huis zitten als de baby er is. Ons huis wordt ook verbouwd, mega verbouwing waardoor we nu tijdelijk ergens anders wonen, maar dat gaat gelukkig gewoon door. Wel met max 2 personen tegelijk, maar t zal waarschijnlijk op tijd klaar zijn 馃檪

4 jaar geleden

Reactie op ENF

Ah dat is wel vervelend dat de verbouwing nu niet door kan gaan.. Je wil we ...
Ja dat is in ieder geval heel fijn dat het wel op tijd klaar gaat zijn! De babykamer is wel op tijd klaar bij ons gelukkig alleen de rest niet helemaal. En met de hormonen niet de beste combinatie haha

4 jaar geleden

Reactie op Ilona1995

Ja dat is in ieder geval heel fijn dat het wel op tijd klaar gaat zijn! De ...
Nee dat kan ik me voorstellen 馃槄

4 jaar geleden

Reactie op ENF

Ik weet niet of het komt doordat dit mn tweede zwangerschap is en ik dus al ...
Dat vind ik een hele goede houding en dalijk met kids (voor mij is dit de eerste) zal ook niet alles gaan zoals je graag zou willen. Moest ook de 20 wekenecho alleen doen, maar alles is goed en mijn vriend kreeg het meeste mee dmv videobellen. En wat ik ook een voordeeltje vind, je mist nu minder feestjes en festivals (iedereen zit thuis 馃槆).

4 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Dat vind ik een hele goede houding en dalijk met kids (voor mij is dit de e ...
Ja precies, we moeten ons allemaal aanpassen , vriendin moet haar bruiloft uitstellen en ik moest alleen naar de 20-wekenecho.. het is niet anders, ik geniet ook van de tijd die we nu met zijn twee毛n hebben, veel meer tijd om samen te fantaseren over straks, samen de schopjes te voelen en samen de babykamer super awesome te maken! Elk nadeel heb z鈥檔 voordeel h猫馃榿

4 jaar geleden

Reactie op ENF

Dat is een goed idee van ze zeg! Ik heb vorige week de 20 weken echo gehad ...
Oh dat is ook fijn zeg! Hahah wat leuk dat je het stiekem al had gezien. Gaan jullie vertellen wat het wordt of houden jullie het lekker voor jezelf?

4 jaar geleden

Reactie op momtobe123

Oh dat is ook fijn zeg! Hahah wat leuk dat je het stiekem al had gezien. Ga ...
Diezelfde dag hebben we zo ongeveer iedereen op de hoogte gebracht 馃槈 Het wordt een jongetje, super leuk omdat we ook al een zoontje van 1.5 hebben! Broertjes 馃挋馃挋 Weten jullie al wat het wordt of wordt dat duidelijk bij de 20 weken echo? Of willen jullie het niet weten? 馃槉