314 Reacties

4 jaar geleden

Wij gister ook pretecho gehadbij 15 weken, zondag hebben wij een gender reveal, kan niet wachten !! 💙💗

4 jaar geleden

Onze kleine frummel 💙

4 jaar geleden

Heeft de verloskundige het op papier geschreven?
Ja ik heb twee envelopjes idd! Een is al bij een vriendin voor de taart de ander gaat zo naar de winkel voor de ballon 😁

4 jaar geleden

Ja bij ons was het overduidelijk😂😂😂

4 jaar geleden

Echo foto 12 weken, we willen het ook heel graag weten en maandag met 15 wkn pret Echo! Wat denken jullie? 😘

4 jaar geleden

Morgen 14 weken en ik kan niet wachten!! Pas 5 maart de pretecho :( foto hieronder is van 12+5, maar volgens mij kun je er helemaal niets op zien. Ik ben zoooooo nieuwsgierig 🙈💙💗

4 jaar geleden

Reactie op mette-24

Morgen 14 weken en ik kan niet wachten!! Pas 5 maart de pretecho :( foto hi ...
Ik zou zeggen meisje 💖

4 jaar geleden

Reactie op Malon

Echo foto 12 weken, we willen het ook heel graag weten en maandag met 15 wk ...
Denk meisje 💖

4 jaar geleden

Ook meisje 💖

4 jaar geleden

Onze echo van vorige week! Ben morgen 14 weken. Hele bijzondere houding vonden wij 😁 24ste gaan we voor het geslacht! Kan niet wachten! Iemand “een gevoel” bij de echo?

4 jaar geleden

Leuk al die echo’s!!! Ik vind het zelf zo lastig te zien.. wij hebben begin maart de pretecho en daarna in de Oostenrijk met een confetti kanon de gender reveal 👏🏻 ben mega benieuwd. Dit was de 12 weken echo 🤍 wat denken jullie? Ik heb echt geen idee 🙈

4 jaar geleden

Leuk al die echo’s!!! Ik vind het zelf zo lastig te zien.. wij hebben begin ...
Ik denk een meisje. Want ik zie het zelfs streepje als op mijn echo... geen idee of het echt klopt.. Maar ik gok dus een meisje.

4 jaar geleden

Leuk al die echo’s!!! Ik vind het zelf zo lastig te zien.. wij hebben begin ...
Meisje, de nub is recht. ☺️

4 jaar geleden

Wij krijgen een meisje!

4 jaar geleden

Gisteren de echo en de reveal gehad. De echo was heel duidelijk. Zo plat als een dubbeltje💗

4 jaar geleden

Meisje❤️

4 jaar geleden

Wat denken jullie... Mijn gevoel zegt jongetje😊

4 jaar geleden

Gister onze gender echo gedaan met 15+1 zie hier de billen van onze zoon 😅 de kleine man is niet preuts en zelfs ik kon het zien binnen de 1e minuut van de echo 😉

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

Wat denken jullie... Mijn gevoel zegt jongetje😊
Jongetje! De nub gaat al lichtelijk omhoog. Hoeveel weken ben je op je op deze echo?

4 jaar geleden

Reactie op mette-24

Morgen 14 weken en ik kan niet wachten!! Pas 5 maart de pretecho :( foto hi ...
Jongen 💙