314 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

Jongetje! De nub gaat al lichtelijk omhoog. Hoeveel weken ben je op je op d ...
11 weken ben ik op deze echo (afgelopen woensdag) moet zegfen heb van begin af aan al gevoel dat het een jongetje word😊manlief gelooft me niet😂

4 jaar geleden

Reactie op mette-24

Morgen 14 weken en ik kan niet wachten!! Pas 5 maart de pretecho :( foto hi ...
Denk een meisje:)

4 jaar geleden

Hier geen twijfel 😆💙

4 jaar geleden

Ik zie dat allemaal echt niet als ik naar mijn termijnecho kijk zie ik een baby maar wat het is geen idee. Maar ik heb al 2 jongens dus dit is vast ook weer een jongen haha

4 jaar geleden

Its a boyy!!

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Hier geen twijfel 😆💙
Hahaha niet te missen 😆

4 jaar geleden

Met hoeveel weken een pret echo doen. Ik ben nu 13wkn heb 4 maart weer een termijn echo en dan natuurlijk de 20 wkn echo gepland staan. Ik begreep dat de pret echo maar tm week 23 kan. Mij leek tussentijds dan wel leuk en weet ik gelijk het geslacht. Wat denken jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Met hoeveel weken een pret echo doen. Ik ben nu 13wkn heb 4 maart weer een ...
Ligt eraan wil je het geslacht weten voor je 20 wkn echo? Dan kun je nu al een pretecho laten maken. Ligt aan de kliniek, sommige kun je na 13 wkn al terecht en sommige na 15 wkn/

4 jaar geleden

Ik wil weten wanneer het beeld het beste is bij welke ontwikkel fase. Die 20 wkn echo komt er sws aan dus daarvoor dan maar welke week zal het leukste zijn ik vind begin fase ook nog mooi om te zien ik twijfel erg. 🤷‍♀️🙄

4 jaar geleden

Het geslacht kan ik wel even op wachten niet tot 20 wkn hahaha dat ook weer niet.. 😁😊 Ik ben zo'n twijfelaar stinds de zwangerschap dat had ik nou nooit. Nu denk ik over elk klein dingetje heel lang na..

4 jaar geleden

Zoiezo bij niptest weet je ook geslacht, ik binnen drie weken volgende echo aan 12w3d🤗❤

4 jaar geleden

Reactie op Queenie

Zoiezo bij niptest weet je ook geslacht, ik binnen drie weken volgende echo ...
Bij ons stond in die brief dat ze het geslacht bij de niptest wel kunnen zien, maar niet bekend maken... ik moet dus nog eventjes geduld hebben tot misschien woensdag (16 weken echo).

4 jaar geleden

Reactie op MCMartine

Bij ons stond in die brief dat ze het geslacht bij de niptest wel kunnen zi ...
Ja in NL vertellen ze het je niet, in België wel. Misschien dat ze het daarom via de nipt weet?

4 jaar geleden

Reactie op Queenie

Zoiezo bij niptest weet je ook geslacht, ik binnen drie weken volgende echo ...
Niet in Nederland. Als ze het kunnen zien dan wordt dit niet gedeeld. Wel schijnt het in België normaal te zijn om dit te delen.

4 jaar geleden

Hey!! Hoe zit het precies met een pretecho (geslachtsbepaling)?😊😊 Moet je die zelf inplannen? Vanaf wanneer is het eigenlijk echt goed zichtbaar? Ik was nu eigenlijk gewoon aan het wachten op de 16 weken echo en dacht dat ze met de 20 weken konden vertellen wat het wordt !

4 jaar geleden

Reactie op Dolblij

Hey!! Hoe zit het precies met een pretecho (geslachtsbepaling)?😊😊 Moet je ...
Hoi, pretecho kan je zelf inplannen en kiezen voor geslachtsbepaling. Je moet wel zelf een pretechobureau oid zoeken. Bij onze stond vanaf 13 weken dat je t kon zien en ben zelf met 15,5 week gegaan gister! Bij ons krijg je met 16 weken bij de vk geen echo alleen Doppler en voelen en pas met 20 weken weer een echo. Vonden dit wel een leuke ervaring voor ons zoontje! Ohja nu krijgen we een meisje 💖

4 jaar geleden

Reactie op Ilse0209

11 weken ben ik op deze echo (afgelopen woensdag) moet zegfen heb van begin ...
Ohh jaa dan denk ik echt een jongetje! 💙

4 jaar geleden

Hier was ik 13 weekjes. Helaas pas 26 februari pretecho voor geslachtsbepaling. Ik kan zelf werkelijk waar niks ervan maken Maar me gevoel zegt meisje. Wat denken jullie ?

4 jaar geleden

Wij krijgen een jongen !! 💙💙🥰🥰

4 jaar geleden

Nog 4 dagen wachten tot de geslachtsbepaling 💙💗 ik ben zo benieuwd. Totaal geen voor gevoel