22 Reacties

3 jaar geleden

Oeh blij met je vraag! Ik ben sinds gisteren gestart dus ben ook benieuwd. Gebruik je dan ook nog iets erbij zoals Infacol? Ik weet niet of dat samen gaat. Welk merk heb jij? Ik heb maar gekocht wat de kinderarts mij adviseerde

3 jaar geleden

Probiotica aan je kindje geven in combinatie met bv word afgeraden. Wel kun je t zelf innemen. Bij de tweeling van mijn schoonzus hielp t nauwelijks.

3 jaar geleden

Wij zijn ook gister gestart.. ben benieuwd. We geven orthica orthiflor start

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Probiotica aan je kindje geven in combinatie met bv word afgeraden. Wel kun ...
Hoezo wordt dit afgeraden? Waar heb je dit gelezen?

3 jaar geleden

Reactie op suzanne1979

Oeh blij met je vraag! Ik ben sinds gisteren gestart dus ben ook benieuwd. ...
Ja dat mocht idd!! Met infacol! Had wel 2 maanden de tijd nodig geloof ik

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Probiotica aan je kindje geven in combinatie met bv word afgeraden. Wel kun ...
Ik geef flesvoeding geen borstvoeding

3 jaar geleden

Ik gebruik het sinds een paar dagen. Het enige wat ik merk is dat ze heel veel windjes laat maar ze heeft nu al 3 dagen niet gepoept..

3 jaar geleden

Ik gebruik het sinds een paar dagen. Het enige wat ik merk is dat ze heel v ...
Ik gebruik sab simplex. Was ik vergeten te vertellen hoe t werkt? Bij deze, het werkt! Ze krijst niet meer in de avonden. Ze vecht alleen erg tegen haar slaap en is nog altijd erg hongerig

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik gebruik sab simplex. Was ik vergeten te vertellen hoe t werkt? Bij deze, ...
Dus sab simplex in combi met probiotica

3 jaar geleden

Reactie op Famke1987

Dus sab simplex in combi met probiotica
Nee dan zou ik 1 van de twee kiezen en niet allebei. Onze cb zei als sab simplex niet werkte om dan over te gaan op probiotica maar t is hier al een goeie week rustig in huis. In de avond is t nu alleen vechten tegen haar slaap en vragen om eten na 1,5 uur maar niet meer uren gekrijs van dr krampjes

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik gebruik sab simplex. Was ik vergeten te vertellen hoe t werkt? Bij deze, ...
Oh wat goed zeg! Bij mij zijn de darmkrampen veel minder.. Ik heb wat dingen omtrent de voeding aangepast en ben dus begonnen met probiotica. Aahh dus ze komt moeilijk in slaap?

3 jaar geleden

Oh wat goed zeg! Bij mij zijn de darmkrampen veel minder.. Ik heb wat ding ...
Wat heb je aangepast qua voeding?

3 jaar geleden

Wij gebruiken infacol bij bv! Werkt fantastisch en probiotica voor het poepen ook top!

3 jaar geleden

Wij gebruiken probactiol! Bij mijn eerste ook gebruikt. Wij hebben goede ervaringen en bij de eerste en tot nu toe bij de 2e nog geen nacht of dag opgelopen ivm krampen.

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Wat heb je aangepast qua voeding?
Voeden met tepelhoedje, eerst wat afkolven en probiotica natuurlijk. Ik heb een sterk toeschietreflex waardoor de melk in haar keel spuit en daardoor hapte ze steeds lucht wat die krampen veroorzaakte. Gaat nu veel beter alleen al 3 dagen niet gepoept..

3 jaar geleden

Hier ook gestart met orthica start. Zoon heeft een antibiotica kuur gehad waardoor zijn darmen helemaal van de leg waren. Nu op advies van arts probiotica gestart.

3 jaar geleden

Ik gebruik dus nu sinds gister probiotica! Ze zeggen wel dat je het 2 maanden moet gebruiken voordat je echt resultaat ziet! Ik voeg een theelepeltje aan afgekoeld gekookt water toe en doe dit in de flesvoeding! Hopelijk heeft het resultaat op den duur... ze heeft veel last! Vooral snachts

3 jaar geleden

Sab simplex gebruiken wij. En nu koemelkvrije melk ivm verdenking allergie. Nutrilon pepti. En sinds die melk geen krampjes meer helemaal niks. En ze krijsde het eerst uit

3 jaar geleden

Reactie op Julibabygirl

Sab simplex gebruiken wij. En nu koemelkvrije melk ivm verdenking allergie. ...
Ik dacht ook dat mijne lactose had maar nu ze sab simplex heeft en andere speen op dr flesje krijst ze eigenlijk helemaal niet meer. We zijn gebleven op nutrilon standaard en hebben forte erbij omdat ze elke keer na 1,5 uur kwam voor eten

3 jaar geleden

Reactie op Famke1987

Ik gebruik dus nu sinds gister probiotica! Ze zeggen wel dat je het 2 maand ...
Dus je geeft het warm? Ik las dat dat niet goed is omdat de goede bacteriën hier dan stuk van kunnen gaan