3 Reacties

2 jaar geleden

Wij hadden van de huisarts een puffer gekregen. Bij een aanval het gebruiken.. van te voren er heel speels mee om gaan. ( Mama toeteren, papa toeteren en dan je kindje) je krijgt namelijk een soort van toeter bij. (Zo noem ik het dan maar even hahah) Mijn zoontje vond het daardoor helemaal niet erg. Hielp enorm. 2 weken heeft het geduurd. Wat je ook kan proberen is een kussen onder de matras dat ze wat hoger ligt. En een badje adem vrij, kan je bij de Kruidvat kopen. Zoutoplossing werkt ook. Zetpil. Stomen. Minimaal half uur. Veel water drinken. Succes daar het is niet niks.. beterschap X

2 jaar geleden

Wij hebben dit een paar keer gehad, meestal was het 1 nacht en dan was het weer een tijdje voorbij! Echt super schrikken elke keer en idd stomen deden wij in de badkamer, en luuf smeren hielp ook al veel.. als ze verkouden is spoelen wij ook veel met zout en zuigen we der neusje uit dat scheelt weer met de benauwdheid! Succes en hopelijk was het maar eenmalig

2 jaar geleden

Thanks voor de reacties. Het was de 2e nacht gelukkig een heel stuk minder. En afgelopen nacht niet meer. Maar die adviezen neem ik zeker mee mocht het nog een keer voorkomen.